دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رزاقی راد: مقابل گل گهر با بازیکنان جوان بازی می کنیم

رزاقی راد: مقابل گل‌گهر با بازیکنان جوان بازی می‌کنیم

در لیگ یک نیاز به صعود داریم؛ رزاقی راد: مقابل گل‌گهر با بازیکنان جوان بازی می‌کنیم؛ مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم می گوید این تیم با بازیکنان جوان به مصاف گل گهر سیرجان خواهد رفت.

به گزارش ورزش، ایمان رزاقی راد مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم که تیمش روز آینده در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه قاسم سلیمانی سیرجان به مصاف گل گهر می رود، در نشست خبری این مسابقه عنوان کرد: پیش از هر چیزی باید در این روزها آرزوی سلامتی برای تمام بیماران را داشته باشم. به خصوص دوست عزیزم آقای نصرتی. آقای نصرتی 10 روز هست که در قرنطینه قرار دارند و امروز در کنار ما نیستند.


او سپس در مورد تیم فوتبال گل گهر اضافه کرد: از جایگاه تیم آقای قلعه نویی مشخص است که تیم قوی و با برنامه ای هستند. آنها در جایگاه چهارم هستند. 


مهاجم سابق فوتبال ایران در مورد تیم پارس نیر صحبت کرد و گفت: ما هم تیم دست و پا بسته ای نیستیم. اهدافی را دنبال می کنیم و با جوان های تیم بازی خواهیم کرد. در لیگ یک نیاز به صعود داریم و به همین خاطر به بازیکنان با تجربه تیممان استراحت دادیم و امیدوارم برنامه هایی که مدنظر ما قرار دارد را جوان های تیم بتوانند به خوبی اجرا کنند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋