دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مقصد بعدی ساری مشخص شد؟

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد فصل بعد شاهد حضور مائوریتزیو ساری روی نیمکت آ.اس رم خواهیم بود.

مقصد بعدی ساری مشخص شد؟

به گزارش ورزش، مائوریتزیو ساری، سرمربی سابق یوونتوس و ناپولی آماده پذیرش هدایت رم است و طرفین در روزهای آینده برای دستیابی به توافق نهایی با یکدیگر دیدار می کنند. البته در این میان مشکلی وجود دارد و ساری تا ژوئن 2022 همچنان با یوونتوس قرارداد دارد. البته مدیران اما بیانکونری می توانند یک سال زودتر و با پرداخت غرامتی به ارزش 2.5 میلیون یورو قرارداد خود را فسخ کنند و به نظر می رسد در صورت حل این مشکل، ساری فصل بعد روی نیمکت رم حضور خواهد داشت.

 

مقصد بعدی ساری مشخص شد؟

 

عملکرد پائولو فونسکا در ماه های اخیر رضایت بخش نبوده و رم قصد دارد برای فصل بعد تغییرات بزرگی در رختکن باشگاه ایجاد بکند. سایت فوتبال ایتالیا مدعی شد ساری متقاعد شده که رم می تواند فصل بعد در بین مدعیان قرار بگیرد و فقط به چند مورد اصلاحی نیاز دارد که تیاگو پینتو، مدیر ورزشی رم بلافاصله برای رفع نیازهای این سرمربی 62 ساله وارد عمل خواهد شد.

 

ساری خواهان جذب یک مدافع کناری جدید شده و برایان رینولدز رضایت او را جلب نکرده است. جذب هافبکی مانند جورجینیو، ستاره سابق ناپولی در دستور کار جالوروسی قرار داشته و تیاگو پینتو همه تلاش خود را برای یافتن بهترین گزینه برای یافتن چنین بازیکنی انجام خواهد داد. همچنین به نظر می رسد ادین ژکو قصد دارد رم را ترک کند و نام هایی چون دوسان ولاهویچ، مهاجم فیورنتینا یا آندره بلوتی، کاپیتان تورینو مدنظر رم قرار دارند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋