دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پنجعلی: دولت مردان کمک کنند کرونا ریشه کن شود

پنجعلی: دولت‌مردان کمک کنند کرونا ریشه کن شود

پیشکسوت فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد با درایت مدیران و دولت‌مردان شرایط برای ریشه کن شدن کرونا فراهم شود.

محمد پنجعلی مدافع اسبق پرسپولیس درباره درگذشت حمید جاسمیان گفت: متاسفانه این اتفاق چند وقتی است که گریبانگیر همه شده و ورزش هم درگیر آن شده است. دیروز یکی از باشخصیت ترین افراد حاضر در ورزش و فوتبال کشور از دست رفت. چندین سال در کنار ایشان بودیم و انشاالله خدا به خانواده اش صبر بدهد. خیلی‌ها را در این مدت از دست دادیم و خوب‌های ما را گرفتند و از بین ما رفتند.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که شرایط برای ریشه کن شدن کرونا فراهم شود: فکر کنم ما آخرین کشوری باشیم که کرونا از سر ما دست بردارد. این موضوع مدیریت می خواهد و ما خیلی ضعیف عمل کردیم و هنوز واکسن آن در دسترس مردم عادی نیست. این یک واقعیت است و در تمام دنیا  است و همه با آن مبارزه می کنند. مردمی که نان شب ندارند و مجبورند بیرون بروند. شرایطی شده که مردم می گویند بمیریم بهتر است و امیدوارم یک فکر اساسی در این زمینه شود.

مدافع سابق پرسپولیس درباره عملکرد این تیم نیز گفت: این تیم بوی قهرمانی می دهد و خوشبختانه نیمکت و بازیکن فیکس نداریم و همه خوب هستند. کادرفنی شرایط خوبی برای تیم شکل داده اند. همه بچه ها عملکرد خوبی دارند و به خواسته کادرفنی به خوبی در تیم جواب دادند. امیدوارم اینبار پرسپولیس قهرمان شود. فصل گذشته هم این شرایط را داشتیم و اتفاقات فوتبال قهرمانی را گرفت. حضور در فینال هم البته ارزش قهرمانی داشت و امیدوارم اینبار با قهرمانی همراه شود.

پنجعلی درباره عملکرد نمایندگان ایران گفت: عملکرد خوبی داشتند و انتظار آن را نداشتم. شرایط ما نسبت به دیگر تیم های حاضر در این رقابتها آماتور است اما بچه های ما با درایت کادرفنی و خلاقیت خود به نتایج خوبی رسیده‌اند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋