دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ستاره اسپانیایی و پاسخ مبهم به احتمال ماندن در یووه

ستاره‌اسپانیایی و پاسخ مبهم به احتمال ماندن در یووه

آلوارو موراتا، ستاره اسپانیایی یوونتوس، به احتمال ماندن در این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش، یوونتوس امروز ابتدا با یک گل از فیورنتینا عقب افتاد اما آندره‌آ پیرلو در بین دو نیمه آلوارو موراتا را به جای پائولو دیبالا به زمین مسابقه فرستاد و این بازیکن نیز توانست چند ثانیه بعد از ورود گلزنی کند تا بازی 1-1 شود؛ مسابقه ای که با همین نتیجه خاتمه یافت.

آلوارو موراتا، ستاره اسپانیایی یوونتوس، در پایان بازی گفت: " ما می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم اما در این امر موفق نبودیم. در نیمه دوم نگرش درستی داشتیم که می تواند در بازی های آینده به ما کمک کند. من جدی هستم چرا که اصلاً برنده نشدن را دوست ندارم. فصل بسیار سختی را پشت سر می‌گذاریم و امسال شرایط بسیار دشوار بوده است."

ستاره‌اسپانیایی و پاسخ مبهم به احتمال ماندن در یووه

موراتا بازیکن اتلتیکو مادرید است که اکنون به صورت قرضی در یوونتوس به میدان می‌رود. او در رابطه با احتمال ماندن در بیانکونری گفت: " همه می‌دانند که اگر من فرصت پیدا کنم با کمال میل به زندگی در اینجا ادامه می‌دهم اما این یک حرفه است و فوتبال نوعی تجارت محسوب می‌شود. در بسیاری اوقات ما بازیکنان گزینه‌های زیادی نداریم."

باشگاه های سابق موراتا یعنی رئال مادرید و چلسی سه شنبه شب در لیگ قهرمانان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. او در این باره گفت: " برای من فرقی نمی‌کند که چه تیمی برنده شود. با تمام احترامی که برای آنها قائلم نظری در این باره ندارم و فقط می گویم ناراحت هستم چرا که ما در آنجا حاضر نیستیم."

ستاره‌اسپانیایی و پاسخ مبهم به احتمال ماندن در یووه

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋