دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مجیدی پنالتی آلومینیوم را تقدیم کرد(عکس)

کاپیتان و پنالتی‌زن اول آلومینیوم پنالتی اعلام شده مقابل پیکان را به هم‌تیمی‌اش داد تا او در کورس آقای گلی قرار بگیرد.

مجیدی پنالتی آلومینیوم را تقدیم کرد(عکس)

به گزارش ورزش، تیم فوتبال آلومینیوم اراک با یک پنالتی در نیمه دوم دیدار این هفته برابر پیکان موفق به گلزنی شد و به تساوی رسید که این پنالتی را میثم مجیدی به هم‌تیمی‌اش تقدیم کرد تا مهاجم اراکی‌ها در رقابت آقای گل‌های لیگ بیستم بماند.

میثم مجیدی، مدافع چپ سابق استقلال که یکی از بازیکنان بومی آلومینیوم به حساب می‌آید و همراه با این تیم تجربه صعود به لیگ برتر را به دست آورد، در این فصل نیز یکی از بازیکنان موثر تیمش بوده که همواره نمایش کم‌اُفت و خیزی داشته است.

مجیدی پنالتی آلومینیوم را تقدیم کرد(عکس)

مدافع چپ آلومینیوم در مسابقه اخیرشان مقابل پیکان به ترکیب اراکی‌ها بازگشت و در روزی که نمایش مطمئنی در خط دفاعی و حضور موثری در کارهای هجومی داشت، می‌توانست یک گل هم بزند که این فرصت را خودش در اختیار یکی دیگر از هم‌تیمی‌هایش گذاشت.

میثم مجیدی که پنالتی‌زن اول آلومینیوم اراک است، پنالتی به دست آمده مقابل پیکان را نزد و به حامد پاکدل داد تا این بازیکن که هفته قبل پس از ماه‌ها ناکامی برابر ماشین‌سازی گلزنی کرده بود، این هفته هم این کار را برابر خودروسازان انجام دهد و با این اتفاق ۸ گله شود و در رده چهارم جدول برترین گلزنان قرار بگیرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋