دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

علیزاده: گل گهر از نظر فنی و روانی بهتر شده

امیرخان زودتر از همه می‌آید و دیرتر از همه می‎‌رود؛ علیزاده: گل‌گهر از نظر فنی و روانی بهتر شده؛ هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان می گوید تیمش یک پیروزی بسیار ارزشمند و سخت را مقابل یکی از تیم های خوب لیگ بیستم به دست آورده است.

علیزاده: گل‌گهر از نظر فنی و روانی بهتر شده

به گزارش ورزش، روز گذشته علیرضا علیزاده هافبک دفاعی تیم فوتبال گل گهر سیرجان یکی از خوب های این تیم در دیدار برابر نفت آبادان بود و تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند. این بازیکن البته به دلیل محرومیت دو بازی آینده تیمش برابر پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان را از دست داده است. او در دیدار قبلی جام حذفی مقابل مس کرمان اخراج شد و روز گذشته نیز خیلی زود با کارت زرد وحید کاظمی جریمه شد تا دیدار برابر فولاد خوزستان را از دست بدهد.


هافبک دفاعی تیم فوتبال گل گهر درباره بازی برابر نفت آبادان گفتگویی با ما داشت و حرف هایش را اینطور آغاز کرد:«  واقعا نفت آبادان یکی از بهترین تیم های لیگ است. آنها البته مشکلاتی دارند ولی نتایج اول فصل این تیم نشان داد تیم قابل احترامی هستد. آنها در این بازی تحت فشار بودند و خدا را شکر که توانستیم بازی را با سه امتیاز تمام کنیم.»


از علیزاده در رابطه با سه پیروزی سال 1400 تیم گل گهر پرسیدیم  و او در این مورد گفت: « نسبت به نیم فصل اول تمرکز بیشتری در کارهای دفاعی داریم. نیم فصل اول شرایط خوبی در کار دفاعی از خط جلو تا خط دفاعی نداشتیم ولی می خواستیم بهتر باشیم و اگر بازی ها را ببنید، موقعیت های زیادی ایجاد می کنیم و چهار موقعیت خیلی خوب داشتیم و می توانستیم حتی با گل های بیشتری برنده بازی باشیم. این نتایج زحمات همه بچه ها بوده و نسبت به نیم فصل اول همدل هستیم تا دل مردم سیرجان را شاد کنیم. باید از باشگاه هم تشکر کنیم که تمام امانات را در اختیار ما گذاشته اند. کادر فنی هم انصافا خیلی بیشتر از قبل در حال تلاش است و امیرخان خودش اولین نفر سر تمرین است و آخرین نفر می رود خانه.»


بازیکن گل گهر در مورد کارت زردی که در دقیقه 2 دیدار با نفت آبادان گرفت و دیدار بعدی تیمش را از دست داد، اینطور توضیح داد:« آره واقعا کارت نداشت و نمی دانم چرا کارت داد. یک برخورد کوچک داشتیم و دلیلش را نمی دانم چرا کارت داد. تا آخر بازی همش می ترسیدم که کارت زرد دوم را نگیرم.»


علیزاده در مورد بازی های ادامه فصل نیز بیان کرد:« همه بازی ها در نیم فصل دوم سخت می شود. بازی ها سخت و فشرده است. ما بازی به بازی پیش می رویم و امیدوارم همینطور ادامه بدهیم. فولاد را هم می بینید که خیلی خوب در آسیا کار کرده و بازی دشواری مقابل این تیم در پیش داریم. اول اینکه یک بازی خیلی خوب با پارس جنوبی داریم و بعد هم فولاد که امیدوارم دو بازی خوب برای ما رقم بخورد.


از هافبک گل گهر در مورد روزهای انتهایی سال 1399 پرسیدیم که شرایط در اردوی آبی پوشان سیرجانی پس از باخت سنگین به پرسپولیس چندان خوب نبود. او در این رابطه عنوان کرد:« فوتبال بود و واقعا می توانستیم نیمه اول آن مسابقه را با پیروزی به رختکن برویم. بازی جام باشگاه ها را هم ببینید. یک تیم 5 گل می خورد و در بازی برگشت مساوی می شود. در این تعطیلات نیم فصل هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ روحی شرایط تیم خیلی بهتر شده و امیدواریم همین روند را در ادامه مسابقات هم داشته باشیم.»


علیزاده در پایان درباره گلی که به ثمر رساند نیز صحبت کرد و افزود: این توپ ها را در تمرین کار می کنیم و می دانیم احمد کجا می فرستد. توپ روی سرم بود و فقط جهتش را تغییر دادم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋