دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تمجید ویژه برندان راجرز از ستاره روزه دار لستر

برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی از وسلی فوفانا، ستاره مسلمان و روزه دار این تیم تمجید ویژه ای انجام داده است.

تمجید ویژه برندان راجرز از ستاره روزه دار لستر

به گزارش ورزش، برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی، تایید کرده که بعد از به ثمر رساندن سه گل توسط تیمش در یک ساعت ابتدایی دیدار برابر وست بروم، تصمیم به تعویض وسلی فوفانا گرفته چراکه این ستاره جوان روزه بوده است.

این جوان 20 ساله یک بازیکن مسلمان محسوب می شود که این روزها و در ماه رمضان روزه می گیرد؛ مانند بسیاری دیگر از ستاره های مسلمان در سرتاسر دنیا.

تمجید ویژه برندان راجرز از ستاره روزه دار لستر

با توجه به سطح فوتبال در اروپا و سختی‌های موجود در آن، کنترل وضعیت یک بازیکن روزه دار می تواند بسیار کار دشواری باشد اما برندان راجرز روز گذشته به بهترین شکل ممکن این کار را انجام داد. در واقع سرمربی لستر به خوبی از مدافع میانی خود محافظت کرد و در دقیقه 60 مارک آلبرایتون را جایگزین ستاره مسلمان و روزه‌دار خود کرد.

برندان راجرز به‌خاطر نشان دادن مهارت فوق العاده خود در رابطه با کنترل چنین وضعیتی مورد ستایش قرار گرفته است اما در عین حال سرمربی لستر به دلیل انگیزه و تلاش بالای فوفانا با وجود روزه بودن از این بازیکن جوان تمجید کرده است. راجرز گفت: " او خوب است. فوفانا بازیکنی است که در ماه رمضان در طول روز چیزی نمی‌خورد.

تمجید ویژه برندان راجرز از ستاره روزه دار لستر

قابل توجه است اگر به عملکرد او در نیمه نهایی جام حذفی فکر کنید؛ جایی که او در تمام طول روز هیچ غذا و نوشیدنی نخورده بود و در مسابقه برابر وست بروم نیز چنین اتفاقی رخ داد اما نهایتا عملکرد فوق‌العاده ای از خود ارائه داد. من با بسیاری از بازیکنان با اعتقاد به ایمان آنها کار کرده‌اند و می دانم چنین مسائلی حتی به آنها قدرت مضاعف می‌دهد. فوفانا یک قدرت باورنکردنی برای تمرین و بازی کردن در ماه رمضان دارد. او برای ما یک بازیکن خاص و استعدادی بزرگ است."

گفتنی است وسلی فوفانا یکی از خریدهای این فصل لستر بوده و در قلب خط دفاعی این تیم نمایش های فوق العاده ای از خود ارائه داده است و در واقع می‌توان گفت که یکی از دلایل موفقیت تیم برندان راجرز در فصل جاری تلقی می‌شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋