دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واردی بعد از 1000 دقیقه گل زد

واردی بعد از 1000 دقیقه گل زد

طلسم عجیب مهاجم لسترسیتی شکست؛ واردی بعد از 1000 دقیقه گل زد!؛ مهاجم زهردار روباه‌ها توانست با گلزنی خود مقابل وست‌برومویچ به 11 بازی متوالی ناکامی در گلزنی برای تیمش پایان بخشد.

به گزارش ورزش دیدار شب گذشته لسترسیتی مقابل وست‌برومویچ در شرایطی به سود شاگردان راجرز به پایان رسید و آن‌ها توانستند جایگاه سوم خود را در جدول حفظ کنند و یک گام دیگر به سوی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بردارند که ستاره روباه‌ها کسی جز جیمی واردی نبود؛ واردی شب گذشته با یک گل و یک پاس گل توانست نقش اول را در پیروزی تیمش ایفا کند.

واردی بعد از 1000 دقیقه گل زد

نقش اولی که مدت‌ها از واردی ندیده بودیم، چرا که او در 11 بازی گذشته لسترسیتی نتوانسته بود گلزنی کند و تنها در جشنواره گل لستر مقابل شفیلد یونایتد دو بار برای همبازیان خود پاس گل داده بود؛ آخرین باری که واردی برای تیمش توانسته بود گلزنی کند، به مصاف مقابل لیورپول باز می‌گردد که شاگردان راجرز توانستند حریف خود را با سه گل از پیش‌روی بردارند و واردی یکی از گل‌های تیمش را زد.

واردی بعد از 1000 دقیقه گل زد

او حالا شب گذشته پس از 1021 دقیقه توانست به طلسم عجیب گل‌نزنی‌های خود پایان بدهد و چهاردهمین گل فصل خود را در لیگ جزیره مقابل وست‌برومویچ به ثمر برساند؛ هر چند او با درخشش بازیکنانی چون کین و صلاح امیدی به آقای گلی ندارد اما مطمئنا گلزنی‌هایش در مسیر کسب سهمیه اروپایی برای لسترسیتی می‌تواند بسیار کلیدی و حائزاهمیت باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋