دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

و بالاخره بازگشت لوا به تمرینات گروهی بایرن (عکس)

روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ، امروز بدون مشکل در کنار دیگر بازیکنان این تیم تمرین کرد.

به گزارش ورزش، چندی پیش و در جریان بازی‌های ملی بود که روبرت لواندوفسکی در ترکیب لهستان دچار مصدومیت شد و به مونیخ بازگشت تا میزان آسیب دیدگی او مشخص شود و نهایتاً تحت درمان و ریکاوری قرار گیرد.

پس از انجام بررسی‌های لازم مشخص شد که ستاره لهستانی به دلیل آسیب دیدگی چهار هفته از میادین دور خواهد بود؛ اتفاقی که باعث شد او دو دیدار حساس و سرنوشت ساز بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن را از دست بدهد؛ رقابتی که با حذف مدافع عنوان قهرمانی از چمپیونزلیگ همراه بود و می توان گفت که غیبت لواندوفسکی نیز تاثیر زیادی در این مسئله داشت.

با این حال بهترین بازیکن این فصل باواریایی‌ها طی روزهای اخیر به شکل انفرادی تمرین کرد تا مشخص شود که در آستانه بازگشت به میادین قرار گرفته است. اما لواندوفسکی امروز به تمرینات گروهی تیم هانسی فلیک اضافه شد. با این تفاسیر او حالا  کاملا آماده بازگشت به میادین شده و مشکلی برای حضور در دیدار ابتدای هفته آینده بایرن مقابل ماینس نخواهد داشت.

و بالاخره بازگشت لوا به تمرینات گروهی بایرن (عکس)

و بالاخره بازگشت لوا به تمرینات گروهی بایرن (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋