دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بایرن مونیخ؛ مقصد بعدی ستاره پی اس جی؟

بایرن مونیخ؛ مقصد بعدی ستاره پی اس جی؟

ممکن است یولیان دراکسلر را فصل بعد با پیراهن بایرن مونیخ در میادین ببینیم.

به گزارش ورزش، یولیان دراکسلر که قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، تمایل دارد به فوتبال باشگاهی آلمان بازگردد. این هافبک آلمانی که مورد توچه باشگاه‌هایی همچون بایرلورکوزن و آرسنال قرار دارد، علاقه‌مند است تا به قهرمان فعلی اروپا ملحق شود.  

بایرن مونیخ؛ مقصد بعدی ستاره پی اس جی؟

در همین رابطه سایت «فوت مرکاتو» فرانسه گزارش داد، دراکسلر که در برنامه‌های تاکتیکی مائوریسیو پوچتینو نقش پررنگی ندارد، قصد دارد چالشی جدید را تجربه کند و در این راستا ترجیح می‌دهد در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو به بایرن مونیخ بپیوندد.

دراکسلر 27 ساله که سابقه بازی در تیم‌های شالکه و ولفسبورگ را دارد، از سال 2017 در عضویت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است و به این تیم برای کسب 11 جام مختلف از جمله سه قهرمانی در لوشامپیونه و سه قهرمانی در جام حذفی فرانسه کمک کرده است.

بایرن مونیخ؛ مقصد بعدی ستاره پی اس جی؟

این هافبک آلمانی که ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات 20 میلیون یورو تخمین زده شده، این فصل در 27 بازی برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان رفته و آمار چهار گل‌زده و چهار پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋