دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بازگشت ربیع خواه به مستطیل سبز پس از ۴ ماه (عکس)

محسن ربیع‌خواه هافبک دفاعی سابق تیم پرسپولیس پس از طی کردن دوره نقاهت به تمرینات آلومینیوم اراک بازگشت.

به گزارش ورزش، ربیع‌خواه ۳۳ ساله که فصل گذشته پس از چهار سال بازی در تیم پرسپولیس از جمع سرخ‌ها جدا شد و به آلومینیوم پیوست، در دیدار با پیکان از ناحیه مچ پا دچار شکستگی شد. مصدومیت دلخراش او در حالی به وقوع پیوست که این بازیکن انگیزه زیادی برای نمایش توانایی‌های خود داشت با این آسیب دیدگی چند ماه خانه نشین شد.

بازگشت ربیع‌خواه به مستطیل‌سبز پس از ۴ ماه (عکس)

حالا از آن روز تلخ، ۴ ماه و یک هفته گذشته و محسن ربیع‌خواه در شرایطی که علیرضا منصوریان روی نیمکت آلومینیوم حضور دارد، به تمرینات گروهی بازگشته است.

او که در پرسپولیس و به خصوص دوره برانکو ایوانکوویچ و گابریل کالدرون جزو بازیکنان اصلی این تیم بود، امروز پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کرد اما فعلا شرایط بازی را نخواهد داشت.

بازگشت ربیع‌خواه به مستطیل‌سبز پس از ۴ ماه (عکس)

نکته جالب اینکه مصدومیت ربیع خواه در بازی با پیکان رخ داد و حالا در آستانه دیدار با تیم فیروزه‌ای پوش پایتخت پا به توپ شده است.

علیرضا منصوریان که با ورودش به آلومینیوم روند این تیم را به شکلی مثبت تغییر داده، در بازی با صنعت نفت می‌تواند از او استفاده کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋