دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ترجیح می دادم به جای رونالدو، پائولو دیبالا بازی نکند

ترجیح می‌دادم به جای رونالدو، پائولو دیبالا بازی نکند

گاسپرینی:؛ ترجیح می‌دادم به جای رونالدو، پائولو دیبالا بازی نکند؛ جان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، تمجید ویژه ای از پائولو دیبالا انجام داد.

به گزارش ورزش، عصر فردا یکی از حساس ترین بازی های هفته سی و یکم سری آ برگزار خواهد شد. تقابل آتالانتای رده چهارمی و یووه که تنها با یک امتیاز بیشتر رتبه سوم را به خود اختصاص داده است؛ شرایطی که باعث شده مسابقه فردا جدالی سرنوشت ساز در راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلقی شود.

ساعاتی پیش آندره آ پیرلو، سرمربی یوونتوس، در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر آتالانتا خبر مهمی را تایید و اعلام کرد که کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی این تیم، به دلیل مصدومیت عضلانی مسابقه فردا را از دست خواهد داد اما در عین حال پائولو دیبالا می تواند از ابتدا در ترکیب بیانکونری به میدان برود.

ترجیح می‌دادم به جای رونالدو، پائولو دیبالا بازی نکند

با این حال جان پیرو گاسپرینی سرمربی آتالانتا ترجیح می‌داد که به جای کریستیانو رونالدو، ستاره آرژانتینی  یعنی پائولو دیبالا غایب باشد. او گفت: " من پائولو دیبالا را در پالرمو تمرین داده بودم و در آن زمان نمی‌دانستم که برای جدایی آماده شده است.‌ شما می‌توانید در زمینه‌های زیادی بحث کنید اما در استعداد بالای دیبالا هیچ شکی وجود ندارد. او روش خاصی برای شوت زنی دارد. در واقع ترجیح می دادم که او فردا بازی نکند."

ترجیح می‌دادم به جای رونالدو، پائولو دیبالا بازی نکند

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋