دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یوونتوس زیدان؛ کم کم جدی می شود

یوونتوس زیدان؛ کم‌کم جدی می‌شود

آلویزه کانیاتزو:؛ یوونتوس- زیدان؛ کم‌کم جدی می‌شود؛ آلویزه کانیاتزو، خبرنگار میل اسپورت، می گوید که یوونتوس رویای این را دارد که زیدان را جایگزین آندره آ پیرلو، سرمربی فعلی بیانکونری، کند.

به گزارش ورزش، به نظر می رسد که زیدان از زندگی به عنوان  سرمربی رئال مادرید خسته شده باشد. زیدان تقریبا هر افتخاری که ممکن بوده را با رئالی ها به دست آورده است اما حتی او هم از حمایت بی قید و شرط هواداران لوس بلانکوس برخوردار نبوده است.

تمام افتخاراتی که او با رئال به دست آورده به محض اینکه این تیم یک مسابقه بد داشته باشد و یا نتیجه بدی بگیرد از یادها می رود. تعجبی ندارد که زیزو به خودش اجازه خیالبافی درباره ترک رئال و سرمربیگری در تیمی دیگر را می دهد... از جمله یوونتوس که او به عنوان بازیکن در آن تیم بود برای خود اسم و رسمی بهم زد.

 

یوونتوس زیدان؛ کم‌کم جدی می‌شود

 

لازم به گفتن نیست که با وجودی که هدایت یوونتوس کاری بسیار آسان تر از سرمربیگری در رئال مادرید است، اما هوادارن این تیم نیز به اندازه هواداران رئال انتظار موفقیت از تیم محبوبشان دارند. شباهت هایی بین آنچه که زیدان در رئال مادرید تجربه می کند با اتفاقی که برای ماسیمیلیانو آلگری و مارچلو لیپی در تورین تجربه کردند، وجود دارد.

چیزی که آنها آن موقع کشف کردند و زیدان اکنون تجربه می کند این است که موفقیت های بزرگ همیشه چیزی نیست که علاقه شما را به خود جلب کند.

زیدان در یوونتوس بسیار محبوب است و مخصوصا آندره آ آنیلی، رییس یووه، معتقد است که سرمربی فرانسوی بهترین گزینه برای سرمربی فعلی این تیم یعنی آندره آ پیرلو است.

آنیلی بی گمان از شنیدن اینکه عشق میان یووه و زیدان دو طرفه است در پوست خود نمی گنجد؛ زیدان در هفته گذشته به این موضوع اشاره کردکه می خواهد روزی به ایتالیا بازگردد و در آنجا کار کند.

زیدان گفت: "بیشتر دلم برای ایتالیا تنگ شده است یا یوونتوس؟ هر دو. ایتالیا در قلب من جا دارد. من پنج سال را در تورین گذراندم و یوونتوس هنوز هم برای من مهم است. درباره آینده در یووه؟ نمی دانم. فعلا اینجا هستم. خواهیم دید."

 

یوونتوس زیدان؛ کم‌کم جدی می‌شود

 

آلویزه کانیاتزو، خبرنگار دیلی اسپورت، درباره زیدان و یووه گفت: "یوونتوس رویای جایگزینی آندره آ پیرلو با زیدان و بردن چمپیونزلیگ و مجاب کردن کریستیانو به ماندن را می بیند. آنها زیدان را به عنوان یک بازیکن ستایش می کردند و آماده اند تا او را به عنوان سرمربی حتی بیش از گذشته دوست بدارند."

اسپورتس میل در سال 2019 گزارش کرده بود که یوونتوس به دنبال متقاعد کردن زیدان برای بر عهده گرفتن هدایت بیانکونری و جانشینی آلگری است. اما آنها نتوانستند سرمربی فرانسوی را راضی به جدایی از رئال بکنند و ساری به جای او روی نیمکت یووه نشست. همکاری ساری و یوونتوس نیز تنها یک فصل طول کشید و اکنو به نظر می رسد که سرنوشتی مشابه در انتظار پیرلو نیز باشد.

اکنون بار دیگر یوونتوس در موقعیت مشابهی است و باز هم رو به زیدان آورده است.

 

یوونتوس زیدان؛ کم‌کم جدی می‌شود

 

الساندرو دل پیرو، اسطوره یوونتوس، تایید می کند که هم تیمی سابقش بهترین گزینه برای هدایت یووه است و زیدان به عنوان سرمربی ممکن است حتی زیدان بازیکن را زیر سایه خود ببرد.

دل پیرو گفت: "زیزو چند سال عالی با ما در یوونتوس داشت. او می دانست که بازی کردن برای این باشگاه چه معنایی دارد و همان ذهنیت و روحیه یوونتوس را به کار گرفت. او می دانست که باید تمام توانش را در هر بازی ارائه دهد و اگر به پیروزی رسید باید تمرکزش را بگذارد روی بازی بعد و اگر باخت هم به مشکل بزرگی دچار شده است.

این کمی شبیه همان موقعیتی است که او در مادرید تجربه می کند، وقتی که یک فصل را بدون بردن جام قهرمانی در چمپیونزلیگ یا لالیگا سپری می کنید...

چیزی که من به عنوان یک سرمربی در او دوست دارم این است که او سعی نمی کند تمام افتخار و اعتبار کسب شده را به اسم خودش بنویسد و به بازیکنان آزادی می دهد و با توصیه هایش به پیشرفت آنها کمک می کند.

همانطور که همه سرمربیان بزرگ دوست دارند،او در پشت صحنه خیلی سخت کار می کند. او می تواند در یوونتوس کارهای بزرگی بکند."

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋