دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گل انصاری فرد، آ. ا. ک را اروپایی می کند

ملی‌پوش ایرانی آ. ا. ک آتن در جریان برتری تیمش مقابل آریس موفق به گلزنی شد.

گل انصاری‌فرد، آ. ا. ک را اروپایی می‌کند

به گزارش ورزش، در دیدار آغازین هفته بیست و نهم سوپر لیگ یونان، تیم آ. ا. ک آتن که پس از دو مسابقه کریم انصاری‌فرد را در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در استادیوم کِلینفیس ویکلیدیس به مصاف تیم رده دومی آریس رفت.

آ. ا. ک آتن بعد از چهار شکست پیاپی اخیرش، امروز نمایش متفاوت و خوبی در دیدار خارج از خانه مقابل آریس داشت و توانست خیلی زود با دو گل پیش بیفتد.

در دقیقه ۳۷ نیز آ. ا. ک آتن صاحب دومین ضربه پنالتی در این مسابقه شد که کریم انصاری‌فرد برخلاف پنالتی اول پشت توپ ایستاد و توانست گل سوم تیمش را به ثمر رساند و نیمه اول را با برتری ۳ بر صفر پشت سر بگذارند.

آریس در دقیقه ۵۶ یکی از گل‌های خورده مقابل آ. ا. ک آتن را جبران کرد، اما در نهایت یاران انصاری‌فرد موفق شدند به پیروزی ۳ بر یک دست پیدا کنند و سه امتیاز این بازی حساس خارج از خانه را بگیرند.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن با کسب این برد پُر گل ۵۱ امتیازی شد و موقتا به رده سوم جدول سوپر لیگ یونان صعود کرد و امیدهایش برای به دست آوردن سهمیه پلی‌آف لیگ اروپا را افزایش داد.

کریم انصاری‌فرد با گلی که در این مسابقه به ثمر رساند، ۱۲ گله شد و رده دوم جدول برترین گلزنان سوپر لیگ یونان را حفظ کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋