دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یک بام و دو هوا؛ تصمیمات داور سیتی لیدز

یک بام و دو هوا؛ تصمیمات داور سیتی لیدز

چرا لیدز 10 نفره شد، سیتی نه؟؛ یک بام و دو هوا؛ تصمیمات داور سیتی-لیدز؛ تصمیمات داور و VAR در دیدار سیتی برابر لیدز بار دیگر بحث برانگیز شده است.

به گزارش ورزش، روز گذشته لیدز یونایتد موفق شد با وجود 45 دقیقه 10 نفره بازی کردن، صدرنشین لیگ برتر را 2-1 شکست دهد. اما علاوه بر نتیجه شگفت انگیزی که شاگردان بیلسا موفق شدند رقم بزنند، تصمیم داور در اخراج بازیکن لیدز در پایان نیمه دوم و کارت قرمز نگرفتن رحیم استرلینگ، ستاره سیتی، در موقعیتی مشابه، صدای اعتراضات به داور و VAR را بلند کرده است.

هواداران مخصوصا این سوال را دارند که چرا روی صحنه ای که رحیم استرلینگ مرتکب خطا شد، داور از VAR کمک نگرفت؟ به این ترتیب VAR که همواره در لیگ برتر موضوعی بحث برانگیز بوده است، در این بازی نیز  تبدیل به موضوع داغ بحث ها شد.

لیام کوپر، بازیکن لیدز، در وقت های تلف شده نیمه اول و پس از بی احتیاطی و برخوردی خشن با گابریل ژسوس از زمین بازی اخراج شد. داور بازی درابتدا کوپر را با کارت زرد جریمه کرده بود اما پس از کمک گرفتن از VAR کارت زرد اولیه را به کارت قرمز تبدیل کرد و کاپیتان لیدز را از زمین بازی اخراج کرد.

رحیم استرلینگ نیز خطایی خشن روی رافینیا داشت و مچ پای او را لگد کرد اما داور بازی در این صحنه نه تنها از VAR کمک نگرفت بلکه حتی استرلینگ را با کارت زرد هم جریمه نکرد! موضوعی که صدای اعتراض هواداران را بلند کرده است.

 

یک بام و دو هوا؛ تصمیمات داور سیتی لیدز

 

"کاری کنید معنی بده! تصویر اول (خطایلیام کوپر): به نظر وحشتناک می رسد اما مدافع قبل از این توپ را برده و دفع کرده است. برای توپ رفت و بازیکن را هم زد. کارت قرمز!

تصویر دوم: استرلینگ آنقدر دیر درگیر شد که توپ دور شده بود و پایش را صاف روی مچ پای رافینیا گذاشت. نه خطا اعلام شد و نه VAR."

 

 

یک بام و دو هوا؛ تصمیمات داور سیتی لیدز

 

"استرلینگ پای رافینیا را لگد می کند=بازی ادامه دارد. کوپر اول به توپ می رسد=VAR و کارت قرمز. تصمیم عالی!"

 

 

یک بام و دو هوا؛ تصمیمات داور سیتی لیدز

 

"ریو فردیناند به عنوان یک بازیکن سابق فوتبال می توانی توضیح دهی که چطور رحیم استرلینگ هنوز در زمینه وقتی دو بار نتوانست توپ رو ببرد و هر دو بار روی بازیکنان لیدز ایستاد و از آن طرف کوپر به خاطر بردن توپ اخراج شد؟ VAR فوتبال را خراب نمی کند، احمق های که پشت آن هستند این کار را می کنند."

 

 

یک بام و دو هوا؛ تصمیمات داور سیتی لیدز

 

"VAR ثبات بیشتری می آورد... اما استرلینگ روی مچ پای رافینیا می ایستد و این کارت زرد ندارد."

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋