دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شیمبا: با جزئیات العین را آنالیز کرده بودیم

شیمبا: با جزئیات العین را آنالیز کرده بودیم

این تازه اول راه فولاد است؛ شیمبا: با جزئیات العین را آنالیز کرده بودیم؛ مهاجم تیم فوتبال فولادخوزستان می گوید پیروزی برابر العین با زحمت و کار حساب شده به دست آمده است.

به گزارش ورزش، لوسیانو پریرا که به عنوان بهترین بازیکن دیدار فولادخوزستان و العین امارات انتخاب شد، در پایان بازی و در میکسدزون ورزشگاه فیص بن عهد عربستان اینطور حرف هایش را در مورد پیروزی 4 بر صفر تیمش آغاز کرد و گفت: بازی خیلی سختی بود. ما آمادگی خیلی خوبی برای این بازی داشتیم و با جزئیات تیم حریف را آنالیز کرده بودیم.


او ادامه داد: می دانستیم العین چه تیم خوبی است ولی ما برای این بازی تمرکز کامل داشتیم و می دانستیم باید چه کاری کنیم و چطور بازی کنیم تا موفق بشویم. الان هم خیلی خوشحالیم که توانستیم از پلی آف رد بشویم. برای این پیروزی زحمت زیادی کشیدیم. این پیروزی را به مردم خوزستان و ایران تقدیم می کنیم که از ما انتظار پیروزی داشتند.


ستاره برزیلی فولاد در شب شکست پر گل العینی ها در ادامه و در واکنش به حضور تیمش در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در کنار تیم های السد، النصر و الوحدات بیان کرد: این تازه اول راه است و امیدواریم در مرحله گروهی هم بازی های خوبی انجام دهیم و در آن مرحله هم صعود کنیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋