دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

انتقاد ستاره سیتی از سلطه بایرن مونیخ بر آلمان

ایلکای گوندوغان معتقد است بوندسلیگا به زودی جذابیت خود را از دست خواهد داد.

انتقاد ستاره سیتی از سلطه بایرن مونیخ بر آلمان

به گزارش ورزش، تقریبا در یک دهه اخیر بایرن مونیخ قدرت اول بوندسلیگا و فوتبال آلمان بوده و بالاتر از تیم هایی چون لایپزیش و دورتموند اغلب جام های قهرمانی را از آن خود کرده است. ایلکای گوندوغان که خود از دورتموند راهی منچسترسیتی شد، ابراز امیدواری کرد در آینده دیگر مدعیان بتوانند در رقابت های بوندسلیگا برابر این قدرت دیرینه قد علم بکنند، وگرنه فوتبال آلمان جذابیت خود را از دست خواهد داد.

 

انتقاد ستاره سیتی از سلطه بایرن مونیخ بر آلمان

 

ایلکای گوندوغان در مورد شرایط سال های اخیر  بوندسلیگا گفت: "اگر باشگاه بایرن مونیخ در چند سال آینده به سلطه خود در این رقابت ها و افزایش فاصله با دیگر تیم های جدول همچنان ادامه دهد، می توان تصور کرد که متاسفانه این برای مخاطبان بین المللی جذابیت و اهمیت کمتری خواهد داشت. ای کاش تیم هایی دورتموند یا لایپزیش حداقل در میان مدت بتوانند با بایرن مونیخ برای کسب عنوان قهرمانی در بوندسلیگا رقابت کنند.

 

من فکر می کنم اینجا در انگلیس، لیگ برتر از کیفیت بیشتری برخوردار است. نه تنها در رده های بالای جدول، بلکه بیش از همه در وسط جدول و به خصوص تیم هایی که در اروپا بازی نمی کنند. تیم های برتر نیز با در اختیار داشتن بهترین مربیان جهان برای مدت طولانی شرایط خوب خود را حفط می کنند."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋