دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اکبرپور سرمربی ماشین سازی شد

اکبرپور سرمربی ماشین سازی شد

سرمربی جدید برای سبزقباها؛ اکبرپور سرمربی ماشین سازی شد؛ باشگاه ماشین سازی تبریز هدایت تیم فوتبال خود در ادامه لیگ برتر را به علیرضا اکبرپور سپرد.

به گزارش ورزش، علیرضا اکبرپور عصر امروز با حضور در دفتر باشگاه ماشین سازی با مدیران این باشگاه برای قبول هدایت سبزپوشان وارد مذاکره شد.

بعد از انجام مذاکرات و حصول توافقات نهایی، این مربی تبریزی هدایت تیم ماشین سازی را در ادامه بازی های لیگ برتر 00-99 بر عهده گرفت. بر اساس قرارداد امضا شده بین طرفین، علیرضا اکبرپور به مدت یک فصل و نیم سرمربی تیم ماشین سازی خواهد بود.

اکبرپور سرمربی ماشین سازی شد

گفتنی است که علیرضا اکبرپور دوران بازی خود را از تیم ماشین سازی شروع کرده و با درخشش در این تیم به فوتبال ایران معرفی شد. ضمن اینکه او پس از پایان دوران بازی اش نیز از ماشین سازی وارد عرصه مربیگری شده بود.

او در حالی به عنوان سرمربی ماشین سازی انتخاب می‌شود که این تیم فصل را با بیاتلو استارت زد و سپس هدایت آن برعهده اخباری گذاشته شد و پس از آن مهدی پاشازاده سرمربیگری ماشین سازی را برعهده گرفت و حالا هدایت سبزها به اکبرپور سپرده شده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋