دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بازگشت پورموسوی در گرو حل مشکلات

سرمربی صنعت نفت آبادان با استعفای خود شوک بزرگی به این تیم و خصوصا مسوولان استانی وارد کرده است.

بازگشت پورموسوی در گرو حل مشکلات

به گزارش ورزش، نفت آبادان در شرایطی که نیم فصل موفقیت آمیزی را پشت سر می‌گذاشت، در ادامه با تداوم مشکلات مالی و عدم حمایت لازم در مسیر نزول قرار گرفت. مهمترین عامل این نزول را می‌توان ناکامی پورموسوی و مدیران این باشگاه در تقویت تیم در نقل و انتقالات زمستانی دانست. جایی که هیچ کدام از بازیکنان سرلیست این باشگاه نتوانستند به توافق لازم برای حضور در جمع طلایی‌پوشان دست یابند و با پیشنهاداتی بهتر راهی دیگر تیم‌ها شدند.

موضوعی که باعث شد تا پورموسوی با توجه به مشکلات مالی بازیکنان این تیم و نارضایتی آنها از وضعیت موجود، تصمیم به پایان همکاری با نفت آبادان و استعفا بگیرد. از ساعاتی بعد از این تصمیم از سوی سرمربی نفت آبادان تلاش‌هایی برای منصرف کردن پور موسوی توسط مدیران استانی شکل گرفته است اما گفته می‌شود پورموسوی در حمایت از بازیکنان خود اعلام کرده تنها در صورتی بار دیگر به تمرینات بازخواهد گشت که مشکلات مالی تیم سرانجام یابد و برطرف شود.

مشکلات مالی در نفت آبادان حتی باعث شده تا برخی بازیکنان برای حضور در تمرینات و دریافت بلیت هواپیما نیز با مشکل مواجه شوند اما این موضوع در آن مقطع با پیگیری کادرفنی و پورموسوی مانع از اعتصاب و اعتراض علنی بازیکنان شده بود. باید دید مدیران استانی قادر خواهند بود با حل مشکلات تیم، شرایط را برای تداوم موفقیت نفت آبادان و بازگشت پورموسوی فراهم کنند یا خیر.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋