دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ادعای فیروزی درباره بازگشت پورموسوی به نفت

فیروزی مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اعلام کرد که سیروس پورموسوی به سمت سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه باز خواهد گشت.

ادعای فیروزی درباره بازگشت پورموسوی به نفت

به گزارش ورزش، روز گذشته بود که سیروس پورموسوی سرمربی صنعت نفت آبادان به دلیل مشکلات مالی و بی‌اعتنایی مسوولان استانی به شرایط این تیم تصمیم به استعفا گرفت.


صنعت نفت که در نیم فصل نخست نتایج خوبی را کسب کرد و حتی به صدر جدول لیگ برتر نیز صعود کرد، به دلیل مشکلات مالی دچار حواشی ناخواسته شد و همین مسئله منجر به از دست رفتن رتبه خوب این تیم در جدول و در نتیجه استعفای پورموسوی سرمربی این تیم شد.


اما علیرضا فیروزی مدیر تیم فوتبال صنعت نفت با اعلام خبر حل مشکلات، از بازگشت مربی این تیم خبر داد. فیروزی اعلام کرد که با توجه به رفع مشکلات ایجاد شده برای این تیم ریشه دار و پرطرفدار و با توجه به واریز پول طی 24 ساعت آینده به حساب باشگاه صنعت نفت، سیروس پورموسوی به سمت خود در این باشگاه بازخواهد گشت.


صنعت نفت باید در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر به مصاف استقلال می رفت که این دیدار به دلیل وضعیت قرمز شهر آبادان لغو شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋