دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ربیع خواه از یک ماه دیگر در اختیار منصوریان

شروع نرم‌دوی بعد از مصدومیت سخت؛ ربیع‌خواه از یک‌ماه دیگر در اختیار منصوریان؛ محسن ربیع‌خواه بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیتی سخت از یک ماه دیگر می‌تواند با پیراهن آلومینیوم اراک بازی کند.

ربیع‌خواه از یک‌ماه دیگر در اختیار منصوریان

به گزارش ورزش جدال هفته ششم برابر پیکان و مصدومیت شدید و تلخ موجب شد تا محسن ربیع‌خواه خیلی زود نیم‌فصل اول مسابقات را از دست بدهد و برای حداقل 6 ماه دور از زمین چمن باشد. 

اما او حالا بعد از انجام یک عمل موفقیت‌آمیز، دوران نقاهت خود را پشت سر گذاشته و با شروع دور جدید تمرینات، نرم‌دوی را در کنار دیگر بازیکنان شروع کرده است. طبق اعلام کادر فنی و هم‌چنین کادر پزشکی آلومینیوم، ربیع خواه از یک‌ماه دیگر می‌تواند همراه با پیراهن این تیم اراکی‌ در مسابقات لیگ برتر حاضر شده و شروعی دوباره داشته باشد.

بی‌شک بازگشت این مهره با تجربه، دست منصوریان را در میانه زمین بازتر از گذشته می‌کند و می‌توان فاز دفاعی این تیم را قدرتمندتر از گذشته تصور کرد. در حال حاضر جابر انصاری و محسن ربیع‌خواه تنها مصدومان آلومینیوم هستند و دوران نقاهت خود را برای بازگشت به میادین پشت سر می‌گذارند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋