دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بغض شاکری با هت تریک ترکید (عکس)

برد پرگل برای بازگشت گل گهر به لیگ برتر؛ بغض شاکری با هت تریک ترکید (عکس)؛ یونس شاکری بغض 6 هفته گل نزدن هایش را با هت تریک فوق العاده مقابل ماشین سازی شکست.

به گزارش ورزش، گل گهر و ماشین سازی در شرایطی به مصاف هم رفتند که انتظار می رفت شاگردان امیر قلعه نویی مقابل تیم قعرنشین تبریزی کار راحتی داشته باشند ولی آنها برخلاف جریان بازی غافلگیر شده و روی حرکت خوبی محمد ابارهیمی دروازه شان را باز شده دیدند.


در حالیکه نیمه نخست رو به پایان بود، یونس شاکری در بهترین زمان ممکن دروازه ماشین سازی را باز کرد و زمینه ساز بازگشت تیمش شد. پاس زنده روح در شرایطی به شاکری رسید که او پشت به دروازه بود و با یک چرخش دیدنی و بدون اینکه دروازه حریف را نگاه کند، با ضربه ای به کنج دروازه، در سومین دقیقه از وقت های تلف شده بازی را به تساوی کشاند.


اما این پایان کار نبود و یونس شاکری که پس از 6 هفته ناکامی در گلزنی موفق شده بود برای تیمش گل بزند، در نیمه دوم دوبار دیگر دروازه حریف را باز کرد. حرکت خوب علی اصغر عاشوری در دقیقه 53 و پاس رو به بیرون این بازیکن به شاکری رسید و شلیک محکم این بازیکن روی خط به سینه مدافع ماشین سازی برخورد کرد و وارد دروازه شد تا گل گهر از حریف خود پیش بیفتد.


یازده دقیقه بعد شاکری موفق شد هت تریک خودش را تکمیل کند. در حالیکه بازیکنان گل گهر صاحب یک کرنر شده بودند، ضربه ارسالی به محمدامین رضایی سنگربان تبریزی ها رسید و در حالیکه همگان در انتظار مهار این ضربه داشتند، توپ از دستان سنگربان تبریزی ها جدا شد و مقابل پای شاکری افتاد که این بازیکن نیز قدر موقعیت به دست آمده را دانست و به راحتی، موفق به باز کردن دروازه ماشین سازی شد تا هت تریکش را تکمیل کند.


شاکری باتجربه که پیش از این 3 بار برای گل گهر موفق به گلزنی شده بود، در این بازی دست به هت تریکی دیدنی زد و خودش را شش گله کرد تا شاگردان قلعه نویی با کسب این سه امتیاز حساس، به رده هفتم صعود کنند.

بغض شاکری با هت تریک ترکید (عکس)

بغض شاکری با هت تریک ترکید (عکس)

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋