دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اسلامی: راهی جز برنده شدن نداریم

اسلامی: راهی جز برنده شدن نداریم

هنوز بقای نساجی قطعی نشده است؛ اسلامی: راهی جز برنده شدن نداریم؛ مهاجم نساجی می‌گوید راه سخت و طولانی تا پایان فصل و قطعی کردن بقای این تیم دارند.

به گزارش ورزش، کریم اسلامی درباره برتری نساجی مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: قبل از این مسابقه تمرینات‌مان را خیلی با برنامه انجام دادیم، آنالیز خوبی از تیم نفت داشتیم و حتی یک موقعیت جدی به آنها ندادیم ولی حملات زیادی ایجاد کردیم که اگر با دقت‌تر بودیم، به گل‌های بیشتر هم می‌رسیدیم.

او ادامه داد: بازی در مسجدسلیمان اصلا راحت نیست و تیم‌های بزرگ مقابل نفت امتیاز از دست دادند ولی ما بخاطر اینکه هیچ راهی جز برنده شدن نداشتیم، هرچه در توان داشتیم را گذاشتیم تا تیم به نتیجه مدنظر هواداران و مجموعه باشگاه برسد و با  خوشحالی زمین را ترک کنیم. ما چیزی برای از دست دادن نداریم و باید در همه بازی‌ها عملکرد هجومی داشته باشیم و تیم حریف را به دردسر بیندازیم.

اسلامی: راهی جز برنده شدن نداریم

مهاجم با تجربه نساجی اضافه کرد: تیم ما هفته به هفته بهتر می‌شود و مطمئن باشید در بازی‌های بعد عملکرد بهتری هم خواهد داشت. تیم ما بعد از حضور آقای الهامی شرایط کاملا متفاوتی را تجربه می‌کند و نظم بهتری پیدا کرده که همین مسئله در کنار پشتیبانی خوب آقای حدادیان، تلاش بازیکنان و حمایت باشگاه و تماشاگران موجب نتیجه‌گیری تیم شده است.

اسلامی با تاکید بر اینکه هنوز راه زیادی تا پایان فصل داریم، عنوان کرد: از تماشاگران عزیز نساجی و مردم استان مازندران خواهش می‌کنم تا هفته آخر پشتیبان تیم باشند و فکر نکنند کار تمام شده و در لیگ برتر ماندیم. این بردها شرایط تیم را از نظر روحی بهتر کرده ولی هنوز از نظر رتبه جدول تغییری نداشتیم و کار سختی مقابل همه تیم‌ها داریم تا بتوانیم با صعود چند پله‌ای در لیگ برتر بمانیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋