دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

علی کریمی تماشاگر باخت یاران محمدی

یاران مهرداد محمدی در شبی که علی کریمی در ترکیب الدحیل حضور نداشت، مغلوب این تیم شدند.

علی کریمی تماشاگر باخت یاران محمدی

به گزارش ورزش، تیم های العربی و الدحیل امشب در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب و دیدنی با برتری یاران علی کریمی همراه بود.

الدحیل در شبی که علی کریمی، ملی پوش ایرانی خود را در اختیار نداشت به مصاف العربی رفت که مهرداد محمدی را 90 در ترکیب خود داشت. یاران محمدی در حالی این دیدار را واگذار کردند که در نیمه اول دو بار از حریف پیش افتاده بودند.

علی کریمی تماشاگر باخت یاران محمدی

اولین گل بازی را عبدالعزیز انصاری در دقیقه 29 برای العربی به ثمر رساند که این گل را محمد موسی با یک ضربه سر دقیق در دقیقه 35 جواب داد. یاران محمدی یک بار دیگر توسط انصاری در دقیقه 40 به گل رسیدند که این گل هم در دقیقه 44 با گل مایکل اولونگا از روی نقطه پنالتی پاسخ داده شد.

نیمه اول تقابل دو تیم در نهایت با رد و بدل شدن چهار گل و تساوی دو بر دو به پایان رسید. العربی در نیمه دوم، پیش از اینکه گلی بزند دروازه اش را باز شده دید تا با نتیجه سه بر دو از الدحیل عقب بیافتد. این گل را ادمیلسون جونیور در دقیقه 54 زد؛ گلی که روی اشتباه مدافعان العربی و شوت جونیور از زاویه بسته به ثمر رسید و آخرین گل بازی هم بود و تلاش یاران محمدی برای جبران آن حاصلی در پی نداشت.

علی کریمی تماشاگر باخت یاران محمدی

به این ترتیب یاران علی کریمی در شبی که این بازیکن بازی نکرد، به یک پیروزی سخت دست یافتند تا با کسب پنجمین پیروزی متوالی شان، 43 امتیازی شده و به رتبه دوم خود استحکام بیشتری ببخشند. یاران محمدی هم با قبول این شکست 26 امتیازی مانده و در رتبه هفتم جای گرفتند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋