دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دو گل بی نتیجه یاران شجاع مقابل ام صلال

شکست الریان بدون خلیل‌زاده؛ دو گل بی‌نتیجه یاران شجاع مقابل ام‌صلال؛ ام‌صلال در حضور مدافع ایرانی خود به پیروزی مقابل الریان رسید.

دو گل بی‌نتیجه یاران شجاع مقابل ام‌صلال

به گزارش ورزش، در چارچوب مسابقات معوقه لیگ ستارگان قطر، ام‌صلال که روزبه چشمی را در ترکیب و خط دفاعی داشت، از ساعت ۱۹:۴۵ امشب در ورزشگاه سحیم بن حمد در حالی به مصاف الریان رفت که شجاع خلیل‌زاده در فهرست این تیم قرار نگرفته بود.

نیمه اول با برتری ۲ بر صفر ام‌صلال به پایان رسید و این تیم در عین ناباوری گل سوم هم در دقیقه ۷۲ توسط کایکه وارد دروازه الریان کرد، اما پس از دو دقیقه و یک اخراجی برای این تیم، نزدیک بود یاران شجاع به امتیاز دست پیدا کنند.

دو گل بی‌نتیجه یاران شجاع مقابل ام‌صلال

الریان که نمی‌خواست از کورس بالای جدولی‌ها عقب بماند، روی به بازی هجومی آورد و در دقایق ۸۷ و ۳+۹۰ دو گل به ثمر رساند، اما نتوانست مقابل ام‌صلال نتیجه بگیرد و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

یاران خلیل‌زاده که یکی از رقبای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم هستند، با این شکست خارج از خانه ۳۴ امتیازی و در جایگاه سوم جدول لیگ ستارگان قطر ماندند و ام‌صلال هم با این برد ۱۸ امتیازی شد و در رده دهم جدول ماند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋