دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تراکتوری سابق علیه گلزنی بابایی (عکس)

مدافع سابق تیم های فوتبال تبریز در لباس مس رفسنجان مقابل تراکتور قرار گرفته است.

تراکتوری سابق علیه گلزنی بابایی (عکس)

به گزارش ورزش، مسیح زاهدی پس از درخشش در تیم گسترش فولاد (ماشین سازی فعلی) مورد توجه تیم تراکتور قرار گرفته و در نقل و انتقالات تابستانی لیگ نوزدهم راهی این تیم شد. مسیح اما پیش از شروع فصل با وجود عقد قرارداد داخلی با تراکتور چند جلسه تمرین با این تیم به ماشین سازی بازگشت.

تراکتوری سابق علیه گلزنی بابایی (عکس)

زاهدی در پایان لیگ نوزدهم از ماشین سازی جدا و به تیم مس رفسنجان پیوست و خیلی زود توانست به یکی از مهره های ثابت این تیم تبدیل شود. در بازی رفت تراکتور و مس شاهد بازی بسیار خوب مسیح مقابل تراکتور بودیم او در آن دیدار که با برد تراکتور همراه بود، چند بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت و حتی یک بار هم تیر دروازه اخباری را لرزاند.

تراکتوری سابق علیه گلزنی بابایی (عکس)

در بازی برگشت دو تیم که امروز در تبریز برگزار می شود نیز زاهدی یکی از بهترین بازیکنان مس بوده است. زاهدی در دقایق پایانی نیمه اول با یک پاس خوب هم تیمی خود را در موقعیت گلزنی قرار داد اما این موقعیت برای مس از دست رفت. در این صحنه، پاس در عمق زیبای مسیح زاهدی از بین دو مدافع تراکتور عبور کرد و به علیرضا نقی‌زاده رسید که این بازیکن سابق سرخ‌پوشان تبریزی پس از دریبل محمدرضا اخباری با ضربه زمینی در آستانه گلزنی بود، اما هادی محمدی توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید و اجازه نداد نقی‌زاده گلزنی کند.

تراکتوری سابق علیه گلزنی بابایی (عکس)

زاهدی در نیمه دوم هم در نقش ناجی مس ظاهر شده و به زیبایی از باز شدن دروازه تیمش جلوگیری کرد. این موقعیت در دقیقه 61 برای تراکتور به وجود آمد و پیمان بابایی نتوانست از پاس در عمق نریمان‌جهان استفاده کند و شوت او را مسیح زاهدی با تکل فوق‌العاده ای دفع کرد تا دروازه مس بسته بماند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋