دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

زمان دربی برگشت لیگ بیستم مشخص شد

زمان دربی برگشت لیگ بیستم مشخص شد

دیدار برگشت دو تیم استقلال و پرسپولیس روز 22 ام اردیبهشت ماه 1400 برگزار خواهد شد.

به گزارش ورزش، دقایقی پیش روی خروجی سایت رسمی سازمان لیگ برنامه هفت بیست و یکم تا بیست و سوم رقابت های لیگ برتر اعلام شد و طبق برنامه دربی پایتخت ایران روز 22 ام اردیبهشت ماه سال 1400 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


دیدار رفت دو تیم در شرایطی با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت که محمود فکری هدایت استقلال را برعهده داشت و در مسابقه ای توانست به یک امتیاز در دقایق پایانی بازی دست پیدا کند که شاگردان یحیی گل محمدی در جریان بازی نمایش به مراتب بهتری از رقیب دیرینه داشتند.


دیدار برگشت حالا در شرایطی برگزار خواهد شد که فرهاد مجیدی جایگزین محمود فکری شده و دو تیم پس از رقابت های آسیایی پا به این رقابت ها خواهن گذاشت و بی شک فرمی که در این مسابقات از خود نشان می دهند، در کیفیت دربی و تعیین تیم برنده بسیار تاثیرگذار خواهد بود.


دو تیم استقلال و پرسپولیس بارها در اردیبهشت ماه برابر هم صف آرایی کرده اند و در سال 1400 نیز یک رویارویی دیگر این دو تیم در تاریخ فوتبال ایران ثبت و ضبط خواهد شد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋