دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

انتقال آگوئرو به ماندن مسی کمک خواهد کرد

ریوالدو:؛ انتقال آگوئرو به ماندن مسی کمک خواهد کرد؛ ریوالدو معتقد است انتقال سرخیو آگوئرو در فصل آینده به سود بارسلونا خواهد بود.

انتقال آگوئرو به ماندن مسی کمک خواهد کرد

به گزارش ورزش، قرارداد سرخیو آگوئرو با باشگاه منچسترسیتی در انتهای این فصل به اتمام خواهد رسید و این گلزن 33 ساله فصل بعد جایی در استادیوم اتحاد نخواهد داشت. اخبار حاکی از احتمال انتقال سرخیو آگوئرو به بارسلونا برای فصل بعد است و ریوالدو مدعی شد حضور این بازیکن در نوکمپ به ماندن لیونل مسی و تمدید قرارداد او نیز کمک خواهد کرد.

 

ریوالدو گفت: "جذب سرخیو آگوئرو در یک انتقال آزاد می تواند به مثابه کودتایی در ترکیب بارسلونا باشد. اگوئرو رابطه خوبی با لیونل مسی دارد و با توجه به نبود لوئیس سوارز در این فصل در ترکیب بارسلونا، آگوئرو در یازده نفر اصلی در فصل بعد قرار خواهد داشت. انتقال سرخیو آگوئرو همچنین می تواند خوان لاپورتا، رئیس جدید بارسلونا را یاری دهد تا مسی را ترغیب کند که در این باشگاه بماند.

 

انتقال آگوئرو به ماندن مسی کمک خواهد کرد

 

گفته می شود ممفیس دپای و احتمالا ارلینگ هالند نیز در حال مذاکره با مدیران بارسلونا برای انتقال به این تیم هستند. اما خرید این بازیکنان هزینه های هنگفتی برای بارسلونا خواهد داشت، بنابراین رونالد کومان باید قبل از رد کردن نام هر بازیکنی باید گزینه ها را به دقت بسنجد، خصوصا وقتی صحبت از بازیکن با کیفیتی مانند سرخیو آگوئرو است.

 

البته ارلینگ هالند استعداد بزرگی بوده و آینده درخشانی در پیش رو دارد. اما خرید بازیکنی مانند ارلینگ هالند نیاز به سرمایه گذاری هنگفت باشگاه دارد و من مطمئن نیستم که مدیران بارسلونا در حال حاضر قادر به پرداخت این رقم هستند یا خیر."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋