دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ترکیب اصلی ،ذخیره و یا سکو فرقی ندارد(عکس)

بازیکنانی که برابر سوریه به میدان نرفتند؛ ترکیب اصلی ،ذخیره و یا سکو فرقی ندارد(عکس)؛ تیم ملی ایران روز گذشته برابر سوریه با سه گل به برتری رسید ، برتری که با نمایش 17بازیکن در مستطیل سبز حاصل شد

ترکیب اصلی ،ذخیره و یا سکو فرقی ندارد(عکس)

به گزارش "ورزش "، سوریه رقیب سنتی ما در دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی در چند دهه اخیر بوده است .این تیم هر بار در گروه ایران قرار نگرفت  یکی از کاندیداهای ایران در دیدارهای تدارکاتی بوده است و برای همین در این سالها این دو تیم به دفعات مختلف با یکدیگر روبرو شدند.


تیم ملی کشورمان که در یک سال گذشته از روزهای فیفا دی بهره خوبی برای شناسایی توان تاکتیکی خود نکرده است روز گذشته برابر سوریه قرار گرفت و با سه گل این تیم را از پیش روی برداشت.


اسکوچیچ سرمربی کشورمان برابر سوریه از شش تعویض مجاز خویش استفاده کرد تا تحلیلی بهتر از عملکرد شاگردانش بدست آورد. با توجه به قوانین فیفا در دیدارهای تدارکاتی که اجازه شش تعویض را به مربیان نمی دهد شرایط برای استفاده از شش بازیکن دیگر اردو فراهم نشد . بازیکنانی که می توانند کمک دست هر مربی برای تغییر تاکتیک در مسابقات رسمی باشند و از بهترین های ایران در پست خودشان هستند.

ترکیب اصلی ،ذخیره و یا سکو فرقی ندارد(عکس)


در درون دروازه علیرضا بیرانوند همچنان گزینه اصلی تیم ملی کشورمان است .روز گذشته پیام نیازمند به همراه حامد لک از روی سکوها بازی را دنبال کردند. به این ها اضافه کنید امیرعابدزاده و رشید مظاهری را که می توانند رقابت در این پست را جذابتر از همیشه کنند.


مهدی تیکدری دفاع راست تراکتور و سید مجید حسینی نیز نتوانستند در بازی دیروز به میدان بروند. حضور مرتضی پورعلی گنجی به همراه عارف غلامی و گزینه های متعدد دفاع راست که همچنان توسط اسکوچیچ به اردوی تیم ملی دعوت نمی شوند ،نشان می دهد رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی بسیار سخت شده است .


علی کریمی هافبک خوش نقش الدحیل به دلیل مصدومیت روز قبل از بازی از تفکرات اسکوچیچ کنار گذاشته شد تا شرایط برای استفاده از نورالهی و حاج صفی در میانه میدان فراهم باشد. امید ابراهیمی  و سعید عزت الهی و حتی امید نورافکن هم در این پست از بهترین های ایران هستند و آنها هم می توانند در میانه میدان کشورمان یکی از گزینه های نهایی کادر فنی در بحرین باشند.


سجاد شهاز زاده آقای گل حاضر برتر لیگ کشورمان نیز روز گذشته نتوانست به میدان برود. فوتبالیستی با کیفیت که لیگ امسال را متفاوت آغاز کرده است و آماری خیره کننده از خود به جای گذاشته است. رقابت در نوک پیکان تیم ملی با حضور مهدی طارمی ، سردار آزمون ، کریم انصاریفر،کاوه رضایی، الهیار صیادمنش و مهدی قایدی به قدری بالاست که شرایط برای حضور سجاد در درون زمین بسیار سخت می باشد.


فرقی نمی کند چه کسانی به میدان می روند و چه گزینه هایی برای تعویض انتخاب می شوند. تیم ملی کشورمان برای رسیدن به مرحله نهایی جام ملتهای آسیا و مرحله بعدی مقدماتی جام جهانی چاره ای جز استفاده از تمامی داشته های خود در زمین بازی ندارد و شرایط و همدلی باید طوری در اردوها ایجاد شود تا همه بازیکنان برای پیروزی تیم ملی از جان مایه بگذارند. چه بازیکنانی  که 90دقیقه در زمین بازی هستند و چه ذخیره هایی  که از دقیقه 90به عنوان یار تعویضی به زمین مسابقه می آیندو یا کسانی که بازی به آنها نمی رسد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋