دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ذخیره های تیم ملی؛ در انتظار پرش به ترکیب اصلی

رقابت در تیم ملی این بار هم سخت و فشرده است و راهیابی به ترکیب اصلی تیم ملی اصلا کار ساده ای نیست.

ذخیره‌های تیم ملی؛ در انتظار پرش به ترکیب اصلی

به گزارش ورزش، در بازی تیم ملی در برابر سوریه حتی شاهد نیمکت نشینی لژیونرهای تیم ملی هم بودیم. بازیکنانی چون کریم انصاری فرد که فصل موفقی را در فوتبال یونان سپری کرد و امید ابراهیمی که در بهترین شرایط آمادگی خود قرار دارد. زمانی که این دو بازیکن برای ورود به زمین فراخوانده شدند تکاپوی آنها کنار زمین نشان می داد از این تصمیم اسکوچیچ خوشحالند و برای بازی دوباره برای تیم ملی لحظه شماری می کنند و دیدید که کریم بعد از ورود به میدان با گل زیبایی که به ثمر رساند پیروزی تیم ملی را تکمیل کرد.

حضور تازه واردها هم در اردوی تیم ملی کار را سخت تر کرده است. اسکوچیچ با دعوت از چند بازیکن جدید که دنیایی از انگیزه هستند جو رقابت در اردوی تیم ملی را بالاتر برده است. 

ذخیره‌های تیم ملی؛ در انتظار پرش به ترکیب اصلی

تازه واردهایی که با انگیزه تمرین می کنند و می خواهند نمایشی در زمین داشته باشند که ثابت کنند انتخاب سرمربی تیم ملی اشتباه نبوده است. از همه مهمتر آنها جایگزین بازیکنانی شده اند که در فوتبال ایران اسمی بشمار می روند و بدون شک انتظار این است با نمایشی که از خود به جا می گذارند کاری کنند که خلا نام هیچ بازیکنی در اردوی تیم ملی حس نشود.

ذخیره‌های تیم ملی؛ در انتظار پرش به ترکیب اصلی

تیم ملی سه بازی با اسکوچیچ انجام داده که به دلیل شیوع ویروس کرونا هر سه بازی دوستانه بوده و البته در هر سه بازی تیم ملی برنده شده است. شاید برد در برابر سوریه محتمل بود اما شکست ازبکستان و از همه مهمتر بوسنی نشان داد انگیزه و اشتیاقی که اسکوچیچ در تیم ملی ایجاد کرده موجب شده ایران حتی در بازی های دوستانه به دنبال برد باشد. و البته فضای رقابتی درتیم ملی مشهود است و بازیکنان منتظر کوچک ترین فرصت برای اثبات دوباره خود هستند. اینکه در مسیر صعود به جام جهانی 2022 یار تیم ملی باشند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋