دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مسابقه بایرن با زمان؛ لوا به دوئل قهرمانی می رسد؟

مسابقه بایرن با زمان؛ لوا به دوئل قهرمانی می رسد؟

مصدومیت بدموقع لواندوفسکی؛ مسابقه بایرن با زمان؛ لوا به دوئل قهرمانی می رسد؟؛ رابرت لواندوفسکی، ستاره بایرن مونیخ، در بازی در ترکیب تیم ملی لهستان مصدوم شد و اکنون ممکن است دو بازی سرنوشت‌ساز بایرن را از دست داده باشد.

به گزارش ورزش، رابرت لواندوفسکی پس از دبل کردن در بازی لهستان برابر آندورا در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022، به دلیل مصدومیت تعویض شد و با وجودی که در ابتدا به نظر می رسید مصدومیت او مشکلی جزئی باشد، در نهایت مشخص شد به دلیل آسیب دیدگی رباط جانبی زانوی راست، باید مدتی را استراحت کند. لوا نه تنها بازی روز چهارشنبه لهستان برابر انگلیس را از دست داد، که ممکن است در دیدار سرنوشت ساز بایرن مونیخ برابر لایپزیش، تیم دوم جدول بوندسلیگا، نیز غایب باشد. او حتی ممکن است در دیدار رفت بایرن برابر PSG در چمپیونزلیگ نیز حضور نداشته باشد.

 

مسابقه بایرن با زمان؛ لوا به دوئل قهرمانی می رسد؟

 

مصدومیت هایی مثل مصدومیت لواندوفسکی معمولا پنج تا 10 روز برای بهبودی زمان می برند. بازی سرنوشت ساز بایرن مونیخ و لایپزیش که یم تواند در تعیین قهرمان این فصل بوندسلیگا نقشی حیاتی داشته باشد، روز شنبه برگزار خواهد شد و تنها چهار روز بعد باواریایی ها باید در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ به مصاف PSG بروند.

مهاجم لهستانی بایرن فرصت بسیار کمی برای بهبودی در دست دارد و اوضاع برای او بسیار سخت خواهد بود چرا که به ندرت در مسابقه ای غایب بوده و در این فصل تنها در هفته ششم و در پیروزی 2-1 بایرن برابر کلن به کلی در زمین حضور نداشته است.

 

وقتی لواندوفسکی پس از شصت دقیقه بازی برابر آندورا تعویض شد، اولی هوینس، رییس سابق بایرن مونیخ، که برای شبکه RTL بازی را گزارش می کرد گفت: "قلبم ایستاد. بیاید امیدوار باشیم اتفاقی نیافتاده باشد و مصدومیت جدی نباشد." او بلافاصله به سراغ تلفن خود رفت و جویای حال لوا شد و در ادامه گفت: "معاینات اولیه نشان می دهد که اوضاع چندان بد نیست."

 

مسابقه بایرن با زمان؛ لوا به دوئل قهرمانی می رسد؟

 

بازگشت لواندوفسکی به مونیخ

پائولو سوزا، سرمربی پرتغال، پس از پایان مسابقه گفته بود: "او در زانوی خود احساس درد کرد. برای همین روی زانویش یخ گذاشتیم. فردا بررسی خواهم کرد که حال او خوب است یا نه. اکنون او نیاز دارد که استراحت کند و خوب بخوابد. امیدواریم چیز جدی نباشد."

 

اتحادیه فوتبال لهستان روز بعد اعلام کرد که مصدومیت لواندوفسکی چندان جدی نیست اما او بازی برابر انگلیس در مقدماتی جام جهانی را از دست داده و برای ادامه معالجه به مونیخ بازگشته است.

اکنون بایرن مونیخ مسابقه ای با زمان را آغاز کرده است تا شاید بتواند بهترین گلزن خود را به دوئل قهرمانی با لایپزیش برساند. آنها به هیچ وجه نمی خواهند بدون بهترین مهاجم خود که تا کنون در این فصل 35 گل به ثمر رسانده و به زودی رکورد تاریخی 40 گل در یک فصل گرد مولر را پشت سر می گذارد، پا به دیدار برابر لایپزیش بگذارند.

 

رییس اتحادیه فوتبال لهستان در دفاع از انتقادات به احتمال بازی کردن لواندوفسکی برای بایرن مونیخ گفته است: "بازیکن فوتبالی که آماده است و فرم وبی دارد می خواهد و اجازه دارد که بازی کند. مصدومیت فقط در زمین تمرین یا در حین بازی به وجود نمی آید. بازیکنان ممکن است موقع خروج از آسانسور هم مصدوم شوند."

 

مسابقه بایرن با زمان؛ لوا به دوئل قهرمانی می رسد؟

 

بیشترین زمانی که لواندوفسکی از میادین فوتبال دور بوده در ماه فوریه سال 2020 بوده است. در آن زمان او مصدومیت جدی تری داشت و دچار ترک در لبه ساق و زانوی چپ خود شده بود.

اگر لواندوفسکی به بازی برابر لایپزیش نرسد، بایرن مونیخ با مشکل بزرگی در این بازی رو به رو خواهد شد. هانسی فلیک همین الان هم در خط دفاع به مشکل برخورده و آلفونسو دیویس را به دلیل گرفتن کارت قرمز و زروم بوآتنگ را به دلیل دریافت پنجمین کارت زد، در اختیار ندارد.

نیکلاس سوله نیز به دلیل کشیدگی عضلانی در روزهای پیش از ترکیب این تیم بیرون رفته است.

نگرانی درباره خط دفاعی یک چیز است اما اگر لواندوفسکی هم در دوئل برابر لایپزیش غایب باشد، آنوقت می توان گفت که بایرن مونیخ واقعا به دردسر افتاده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋