دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ادامه لیگ ستارگان قطر بدون حضور تماشاگر

فدراسیون فوتبال قطر به صورت رسمی اعلام کرد که هفته های باقیمانده از لیگ این کشور، بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

ادامه لیگ ستارگان قطر بدون حضور تماشاگر

به گزارش ورزش، قطر یکی از کشورهایی بود که رقابت های لیگ داخلی خود را با حضور درصد خاصی از تماشاگران برگزار می کرد و اکنون در حالیکه تنها سه هفته به پایان رقابت های لیگ این کشور باقی مانده است، فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد ادامه بازی ها بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.


کمیته برگزاری رقابت های لیگ ستارگان قطر در بیانیه خود اعلام کرده است: به دنبال آخرین تحولات و تصمیمات اتخاذ شده توسط کمیته عالی مدیریت بحران و وزارت بهداشت عمومی در مورد مقابله با ویروس کرونا (Covid-19) و به منظور حفظ سلامت و ایمنی همه، کمیته برگزاری مسابقات لیگ ستارگان قطر تصمیم گرفت تا مانع از ورود تماشاگران به استادیوم ها در سه هفته باقیمانده از فصل 2021-2021 شود.

ادامه لیگ ستارگان قطر بدون حضور تماشاگر


در انتهای این بیانیه آمده است: این بنیاد تأیید می کند که در حال پیگیری آخرین تغییر و تحولات با مقامات ذیصلاح و کلیه افراد ذیربط برای تصمیم گیری مناسب است.


تیم فوتبال السد موفق شد چندین هفته مانده به پایان لیگ ستارگان قطر در این فصل، عنوان قهرمانی خود را مسجل کند و الدحیل نیز با اختلاف ایجاد شده با تیم های بعدی، عنوان دومی خود را تا حدود زیادی قطعی کرده است. هم اکنون تیم های الریان، قطر اس سی و الغرافه به دنبال کسب سهمیه سوم لیگ قهرمانان آسیا هستند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋