دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

معمای هری کین: ناراضی از ماندن، ناتوان از رفتن

معمای هری کین: ناراضی از ماندن، ناتوان از رفتن

تاتنهام کاپیتانش را به سادگی از دست نمی‌دهد؛ معمای هری کین: ناراضی از ماندن، ناتوان از رفتن؛ هری کین، کاپیتان محبوب تاتنهام، برای بردن عناوین قهرمانی بی تاب است اما رییس تاتنهام او را به رقبای داخلی نمی فروشد و قیمت 180 میلیون یورویی او نیز مانعی برای دیگر تیم های اروپایی است.

به گزارش ورزش، با توجه به آخرین اظهارات هری کین درباره آینده اش در تاتنهام، به نظر می رسد که باید اوضاع در دفتر مدیریت دنیل لوی، رییس تاتنهام، حسابی به هم ریخته باشدف اما با توجه به شرایط اقتصادی فعلی و همچنین سه سالی که از قرارداد کین با تاتنهام باقی مانده استف خیال رییس این باشگاه درباره آینده راحت است.

 

معمای هری کین: ناراضی از ماندن، ناتوان از رفتن

 

هری کین در روزهای گذشته گفت: "من از الان تا پایان تابستان کاملا روی انجام کارم در زمین چمن تمرکز کرده ام و بعد آن موقع خواهیم دید که اوضاع چطور پیش خواهد رفت." هر چند که نمی توان گفت او با این حرف ها اعلام کرده که قصد ترک تاتنهام را دارد، اما در عین حالا نمی توان نتیجه گرفت که کاپیتان به باشگاه خود اعلام وفاداری کرده است.

مشکل هم همینجاست؛ عدم قطعیت! هری کین هیچ تلاشی برای ساکت کردن شایعاتی که می گویند او باشگاه شمال لندن راترک خواهد کرد، نمی کند. بر هیچکس پوشیده نیست که مهاجم 27 ساله تیم ملی انگلیس و تاتنهام تشنه بردن جام است: قهرمانی در لیگ و چمپیونزلیگ.

 

معمای هری کین: ناراضی از ماندن، ناتوان از رفتن

 

قطعا پیشنهاد به انتقال به باشگاهی که رسیدن به عناوین قهرمانی را برای هری کین میسر کند، برای او جذاب خواب بود. این حقیقتی است که بر هیچکس در تاتنهام پوشیده نیست. موضوع این نیست که هری کین بی صبرانه مشتاق ترک تاتنهام است، موضوع این است که او بی صبرانه مشتاق کسب پیروزی است.

باشگاه های تراز اول اروپایی مثل رئال مادرید، پاری سن ژرمن، یوونتوس، چلسی، منچسترسیتی و منچستریونایتد مدت ها است که علاقمندی خود به امضای قرارداد با کین را نشان داده اند. با این وجود کین به اندازه کافی در تاتنهام بوده تا بداند ترک تاتنهام وقتی پای دنیل لوی در میان باشد به این سادگی ها هم نیست.

 

معمای هری کین: ناراضی از ماندن، ناتوان از رفتن

 

دیلی میل گزارش کرده که رییس تاتنهام با پیوستن هری کین به هیچکدام از تیم های انگلیسی و رقبای این تیم در لیگ برتر موافقت نخواهد کرد و این امر گزینه های پیش روی کین برای آینده را محدود می کند.

همچنین به دلیل مبلغ 180 میلیون یورویی که لوی برای هری کین طلب می کند، حتی باشگاه هایی چون رئال، PSG و یووه نیز، با توجه به بحران اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا که گریبانگیر تیم های فوتبال شده است، قادر به پرداخت این مبلغ و امضای قرارداد با کین نخواهند بود.

باید به این موضوع نیز توجه داشت که با وجودی که هری کین اکنون در اوج است و حداقل پنج سال دیگر نیز می تواند در بالاترین سطح فوتبال بازی کند، در مقایسه با ستاره های بیست و بیست و دو ساله ای مثل هالند و امباپه، شانسی ندارد.

با توجه به اینکه سه سال از قرارداد کین با تاتنهام باقی مانده است، لوی می تواند هر جور که مایل است با تیم های خواهان او چانه بزند. اگر در نهایت کین راهی باشگاه دیگری شد، می توانید مطمئن باشید که این اتفاق مطابق میل دنیل لوی و با شرایط او رخ داده است: پرداخت کامل مبلغ درخواستی، بدون تبادل بازیکن؛ فقط پول نقد!

و کیست که نداند صحبت کردن درباره شرایط لوی در اوضاع حاضر بسیار آسان تر از برآورده کردن آنها است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋