دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

منچستریونایتد نگران شدت مصدومیت مارسیال

پس از تعویض در دیدار قزاقستان-فرانسه؛ منچستریونایتد نگران شدت مصدومیت مارسیال؛ دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، در دیدار شب گذشته این تیم برابر قزاقستان، مجبور به تعویض آنتونی مارسیال شد. ستاره یونایتد از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده بود.

منچستریونایتد نگران شدت مصدومیت مارسیال

به گزارش ورزش، منچستریونایتد ممکن است مجبور شود مدتی را منتظر بهبود مهاجم فرانسوی خود بماند. مارسیال در پیروزی 2-0 شب گذشته فرانسه برابر قراقستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و لنگان لنگان از زمین بازی بیرون رفت.

 

منچستریونایتد نگران شدت مصدومیت مارسیال

 

مارسیال که پاس گل اول فرانسه را داده بود، پس از برخورد با بازیکن حریف روی زمین افتاد و در حالی که زانوی خود را گرفته بود به نظر می رسید که درد بسیاری را تحمل می کند. مارسیال در نهایت از زمین برخاست و به بیرون رفت تا روی پای او درمان صورت بگیرد. با بازگشت این مهاجم به زمین اما به نظر می رسید که او همچنان دچار درد و ناراحتی است و به سختی در زمین حرکت می کند.

 

منچستریونایتد نگران شدت مصدومیت مارسیال

 

با توجه به ناتوانی مارسیال از ادامه بازی دیدیه دشان به سرعت تصمیم به تعویض او گرفت و کیلیان امباپه را به جای او به زمین فرستاد. مارسیال لنگان لنگان از زمین بازی خارج شد اما با توجه به اینکه لحظاتی قبل از تعویض یک ضربه آزاد برای تیم فرانسه زده بود، می توان امیدوار بود که مصدومیت او آنطور که در ابتدا به نظر می رسید، چندان جدی نیست.

 

منچستریونایتد نگران شدت مصدومیت مارسیال

 

فرانسه یک بازی درگیر در تعطیلات بازی های ملی پیش رو دارد و روز چهارشنبه باید برابر بوسنی و هرزگوین بازی کند.

باید منتظر ماند و دید که آیا مارسیال قادر خواهد بود در آخرین بازی از دور رفت مرحله مقدماتی جام جهانی در گروه D برای فرانسه به میدان برود؟

منچستریونایتد امیدوار است که بتواند شماره 9 ارزشمند خود را به موقع و بدون مصدومیت برای بازی روز یکشنبه آینده برابر برایتون در اولدترافورد در اختیار داشته باشد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋