دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قبلا مطمئن بودم مسی از بارسا می رود، الان نه

قبلا مطمئن بودم مسی از بارسا می رود، الان نه

ریوالدو:؛ قبلا مطمئن بودم مسی از بارسا می رود، الان نه؛ اسطوره برزیلی بارسلونا معتقد است حالا شانس ماندنی شدن لیونل مسی بسیار بیشتر شده است.

به گزارش ورزش، از قرارداد لیونل مسی با بارسلونا تنها 3 ماه و نیم دیگر باقیمانده و باید دید در انتهای فصل او چه تصمیمی خواهد گرفت. خوان لاپورتا رئیس جدید بارسا وعده تمدید با مسی را داده ولی هیچ چیز تضمین شده نیست.

بدون شک لیونل مسی که تابستان گذشته تمایلی جدی برای ترک بارسا داشت، حالا شرایطی متفاوت دارد و این را در زمین مسابقه نیز می توان دریافت. او خوشحال تر به نظر می رسد و به روزهای اوجش برگشته است.

قبلا مطمئن بودم مسی از بارسا می رود، الان نه

ریوالدو در مورد آینده مسی گفت:« قبلا مطمئن بودم مسی از بارسا خواهد رفت. ماه گذشته در یک مصاحبه گفتم که شانس ماندن مسی اندک است ولی حالا با آمدن خوان لاپورتا به خوبی می توان متوجه شد که روحیه مسی و کل تیم چقدر بالا رفته است. معتقدم لاپورتا می تواند لیونل مسی را به تمدید متقاعد کند و توافق طرفین را رد نمی کنم.»

قبلا مطمئن بودم مسی از بارسا می رود، الان نه

وضعیت بارسا:« در ابتدای فصل رونالد کومان سیستم بارسا را عوض کرد و تیم خوب بازی نمی کرد ولی او آنقدر دست به تغییر زد تا بالاخره جواب گرفت. بارسا حالا بیشتر با سه مدافع بازی می کند و نمایش تیم هم فوق العاده شده است. کومان مزد اعتماد به جوانانی چون پدری، آرائوخو، مینگسا و ایلایکس را هم گرفته و حتی این می تواند به سود تیم ملی اسپانیا هم باشد.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋