دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نساجی در خارج از کشور اردو می زند

نساجی در خارج از کشور اردو می زند

سرپرست مدیرعاملی باشگاه نساجی مازندران از برپایی اردویی در خارج از کشور خبر داد.

به گزارش ورزش، ایزد سیف‌الله‌پور، سرپرست مدیرعاملی باشگاه نساجی مازندران در حاشیه تمرین امروز درخصوص وضعیت تیم گفت: از امروز تمرینات مان در ورزشگاه کارگران آغاز شده است. الحمدلله ممشلی هم بعد از آسیب دیدگی که مقابل سپاهان داشت به جمع ما اضافه شده و امیدواریم که در ادامه کار هم خودش موفق باشد هم بتواند کمکی به باشگاه داشته باشد.

وی ادامه داد: اولین بازی مان روز 14 فروردین یک بازی سخت مقابل نفت مسجد سلیمان خواهد بود که متاسفانه کرونا گریبان شهر مسجد سلیمان را گرفته است. انشالله که اتفاق خاصی برای هیچ یک از تیم ها نیافتد. بعد از آن هم یک بازی با پرسپولیس داریم و سپس بازی ها تعطیل می شوند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه نساجی مازندران در مورد برنامه باشگاه برای تعطیلات آینده لیگ تصریح کرد: بعد از بازی با پرسپولیس که بازی ها تعطیل می شود بنا داریم که اردوی 10 روزه ای را خارج از کشور داشته باشیم که انشالله بتوانیم تیم را به جایگاه اصلی شان برگردانیم.

سیف‌الله‌پور در پایان خاطرنشان کرد: خدا را شکر با توجه به تمهیداتی که پزشکان باشگاه اندیشیده اند تیم ما هیچ مشکلی از بابت کرونا نداشته است. انشالله هیچ تیمی مشکلی در این زمینه نداشته باشد. از مالک باشگاه هم تشکر می کنم که به تنهایی به عنوان بخش خصوصی مشکلات تیم را حل می کنند. ما هیچ مشکلی از بابت سخت افزاری و نقل و انتقالاتی نداشته و نخواهیم داشت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋