دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بنزما در آستانه انتقال به یوونتوس بود

بنزما در آستانه انتقال به یوونتوس بود

کلودیو مارکیزیو:؛ بنزما در آستانه انتقال به یوونتوس بود؛ کریم بنزما در آستانه پیوستن به یوونتوس از رئال مادرید در سال 2010 بوده است.

به گزارش ورزش، امروز نشریه گاتزتا دلااسپورت در گزارشی مدعی شد کریستیانو رونالدو شروطی برای ماندن تعیین کرده و یکی از آنها جذب کریم بنزما است. اما کلودیو مارکیزیو، هافبک ایتالیایی و سابق بیانکونری فاش کرد این مهاجم گلزن و فرانسوی حدود یک دهه قبل فاصله ای تا حضور در تورین نداشته، اما این انتقال منتفی شده است. حالا کریم بنزما حالا 33 ساله است و با زدن 272 گل در 545 بازی برای این باشگاه، به ستاره اصلی رئال مادرید تبدیل شده است.

 

بنزما در آستانه انتقال به یوونتوس بود

 

کلودیو مارکیزیو گفت: "این اخبار حقیقت داشته و درست است. کریم بنزما در آستانه انتقال به یوونتوس نزدیک بود و این اتفاق در فصلی داشت رخ می داد که چیرو فرارا سرمربی یوونتوس بود. کریم بنزما در اولین فصل حضور در رئال مادرید عملکرد خوبی نداشته و مدیران این باشگاه مجبور بودند انتخاب کنند که آیا بنزما را بفروشند یا گونسالو ایگواین.

 

در آخر هم هر دو بازیکن در رئال مادرید باقی ماندند و چند سال بعد این ایگواین بود که به ناپولی رفت. اما در آن سال کریم بنزما واقعا در آستانه انتقال به یوونتوس بود، اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. هر چند بی تردید احتمال رخ دادن این اتفاق وجود داشت."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋