دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پاری سن ژرمن بی خیال جذب ستاره انگلیسی نمی شود

پاری‌سن‌ژرمن بی خیال جذب ستاره انگلیسی نمی شود

به نظر می‌رسد که پاری‌سن‌ژرمن در نقل و انتقالات تابستانی یک بار دیگر برای جذب دله آلی اقدام خواهد کرد.

به گزارش ورزش، در حالی که تا همین یکی دو فصل پیش دله آلی مهره‌ای اصلی در ترکیب تاتنهامی ها به حساب می آمد اما به یک باره و بعد از انتخاب ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی جدید این تیم اوضاع برای ستاره انگلیسی نیز به شکل عجیب و غریبی تغییر کرد و او طی ماه‌های گذشته نیمکت‌نشین بوده است. 

در این بین طی ماه های اخیر گذشته شایعات در مورد آینده دله آلی به اوج خود رسید و گفته شد که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن مهم ترین مشتری این بازیکن محسوب می شود. در واقع بعد از نشستن مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت تیم فرانسوی، این بحث به شکل جدی تری مطرح شد و حتی به نظر می رسید که PSG در زمستان مذاکراتی برای انتقال این بازیکن انجام داد که نهایتاً به نتیجه منجر نشد.

پاری‌سن‌ژرمن بی خیال جذب ستاره انگلیسی نمی شود

اگرچه ستاره انگلیسی در هفته های اخیر کم و بیش فرصت بازی کردن پیدا کرده است اما هنوز هم اوضاع باب میل او نیست و به نظر می‌رسد که در صورت ادامه یافتن این مسئله و البته باقی ماندن ژوزه مورینیو در تاتنهام باید منتظر جدایی دله آلی از این تیم باشیم.

در همین ارتباط کالچیو مرکاتو مدعی شده که باشگاه پاری سن ژرمن با وجود عدم موفقیت در جذب دله آلی در زمستان اخیر، هنوز هم از این انتقال ناامید نشده و قصد دارد در تابستان پیش رو هر طور که شده ستاره انگلیسی را به خدمت بگیرد. همچنین این منبع مدعی شده سرگی میلینکوویچ ساویچ، هافبک صرب لاتزیو، دیگر هدف نقل و انتقالاتی پاریسی ها محسوب می شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋