دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آرتتا: چنین دیدارهایی برایم مثل کابوس است

آرتتا: چنین دیدارهایی برایم مثل کابوس است

میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال از عملکرد تیمش در دقایق ابتدایی دیدار مقابل وستهام ناراحت است.

به گزارش ورزش، آرسنال دیشب و در شرایطی که در ابتدا سه بار دروازه خود را مقابل وستهام باز شده دید، در ادامه موفق به رقم زدن بازگشت بزرگی شده و کار را به تساوی کشاند. میکل آرتتا در پایان بازی ابراز امیدواری کرد دیگر اتفاقات ابتدای مسابقه تکرار نشده و آنها بتوانند همیشه مانند نیمه دوم دیدار مقابل وستهام بازی کنند.

 

میکل آرتتا گفت: "توضیح جریان بازی دشوار است. ما می دانستیم در چه شرایطی مقابل وستهام روبرو خواهیم شد و آنها می توانند برای هر تیمی مشکل ایجاد کنند. گل اول وستهام حاصل کاری بود که حریف در آن تخصص دارد، اما گل دوم و سوم و همچنین موقعیت وستهام در پایان بازی برایم غیرقابل قبول است.

 

آرتتا: چنین دیدارهایی برایم مثل کابوس است

 

گاهی اوقات نمایشی مانند نیمه اول نشان می دهیم و در ادامه توانستیم احتمالا بهترین بازی خود در تمام فصل را ارائه دادیم. ما می توانستیم شش یا هفت گل بزنیم و پیروز شویم، اما نمی توانیم دو چهره در طول یک بازی از خود نشان داد.

 

چنین بازی هایی موجب کابوس های شبانه من می شود، زیرا انگار صدمه زدن خود و رهایی از اتفاقاتی که منجر به این نتیجه می شود برای آرسنال دشوار است. بسیار ناامیدم، زیرا نمی توانم قبول کنم آرسنال مانند دقایق ابتدایی بازی کند و انتظار دارم در همان سطحی بازی کنیم که در ادامه مسابقه نشان دادیم. من نمی دانم خستگی بعد از بازی در اروپا، عدم تمرکز و یا اشتباه چند بازیکن باعث اتفاقات ایتدای مسابقه شد، اما ما باید خیلی زود به مسیر درست بازگردیم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋