دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

قول PSG به مسی؛ بیا، ایکاردی را بیرون می کنیم

قول PSG به مسی؛ بیا، ایکاردی را بیرون می‌کنیم

پاریسی‌ها در تکاپو؛ قول PSG به مسی؛ بیا، ایکاردی را بیرون می‌کنیم!؛ پاری سن ژرمن برای ترغیب مسی به امضای قرارداد و پیوستن به PSG حاضر است تا هم‌تیمی مشکل‌ساز او را بفروشد و رفتن مسی به پاریس را تسهیل کند.

به گزارش ورزش، مائورو ایکاردی یک تمام کننده عالی است و سال ها است که یک مهاجم سطح بالا بوده است، اما وقتی به دوران بازی او نگاه می کنی، متوجه آمار عجیبی نیز می شوی. مهمترین آنها این است که ایکاردی تنها هشت بازی با پیراهن تیم ملی آرژانتین انجام داده است، این موضوع البته هیچ ربطی به توانایی های او ندارد.

 

قول PSG به مسی؛ بیا، ایکاردی را بیرون می‌کنیم

 

واندا نارا، همسر و ایجنت ایکاردی، پیش از ازدواج با او، با یکی دیگر از ستارگان تیم ملی آرژانتین یعنی ماکسی لوپز ازدواج کرده بود و در آرژانتین ازدواج ایکاردی با واندا پس از جداییش از لوپز اصلا با استقبال خوبی مواجه نشد و بسیاری او را مسئول جدایی آنها می دانستند. بعدتر در دوره ای کوتاه ماکسی لوپز نتوانست فرزندان مشترکی که با واندا نارا داشت را ببیند و ایکاردی متهم شد که جلوی دیدار لوپز و فرزندانش را گرفته است.

لوپز در تیم ملی آرژانتین از حمایت برخی از مهمترین بازیکنان تیم برخوردار است و این به آن معنا است که بازیکنان تیم ملی آرژانتین با دعوت ایکاردی به تیم ملی موافق نیستند چرا که ممکن است جو تیم را به هم بریزد و باعث ایجاد درگیری شود.

 

قول PSG به مسی؛ بیا، ایکاردی را بیرون می‌کنیم

 

همه این ماجراها بیشتر شبیه دعواهای پیش دبستانی به نظر می رسد که بچه ها با هم دست به یکی می کنند تا مثلا نگذارند هیچکس با یکی از هم کلاسی هایشان صحبت کند! اما لیونل مسی رهبر تیم ملی آرژانتین است و این موضوع انتقال او به PSG را جالب تر هم می کند.

به نظر می رسد که اکنون پاریسی ها تصمیم گرفته اند که برای تسهیل انتقال مسی از بارسلونا به PSG، ایکاردی را بفروشند تا حضور او در پاریس مانعی برای پیوستن مسی به این تیم نباشد.

 

قول PSG به مسی؛ بیا، ایکاردی را بیرون می‌کنیم

 

مشخص نیست که این تصمیم چقدر به مسائل مالی مربوط است و چقدر به رفتاری که او در گذشته از خود به نمایش گذاشته است، اما به وضوح نشان می دهد که PSG قصد دارد هر چه می تواند بکند تا جذاب ترین مقصد برای ستاره بارسلونا باشند.

مسی در صورت پیوستن به PSG می تواند دوباره با دوست و هم تیمی قدیمی خود، نیمار نیز هم بازی شود و این هم یکی دیگر از برگ های برنده پاریسی ها در نبرد بر سر امضای قرارداد با کاپیتان اسطوره ای آرژانتین و بارسا است.

در نهایت واقعا جالب خواهد بود که ببینیم واقعا به قصد پهن کردن فرش قرمز برای مسی در پاریس، ایکاردی را از PSG بیرون خواهند کرد؟

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋