دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

گرامی: سقوط سایپا شوخی است

گرامی: سقوط سایپا شوخی است

دوست ندارند برای ما پنالتی بگیرند؛ گرامی: سقوط سایپا شوخی است؛ مدافع سایپا معتقد است تیمش به شرایط خوبی برمی‌گردد به رتبه‌های بالاتر صعود می‌کند.

به گزارش ورزش، فریبرز گرامی درباره شکست سایپا مقابل نساجی اظهار کرد: ما بازی منطقی و خوبی انجام دادیم و موقعیت‌های خطرناک‌تری هم نسبت به نساجی داشتیم. واقعا بدشانس هستیم که یک سری از توپ‌ها تبدیل به گل نمی‌شود و حریفان ما خیلی راحت و در دقایق آخر به گل می‌رسند.

او ادامه داد: به نظرم در جام حذفی هم حق ما باخت نبود و در پنالتی‌ها دقت لازم را نداشتیم. البته در جریان بازی هم می‌شد نساجی را ببریم ولی مثل همیشه در زدن ضربات آخر دقت نکردیم و خیلی راحت و مفت در دو مسابقه آخرمان شکست خوردیم.

مدافع سایپا در خصوص داوری دیدار با نساجی عنوان کرد: همه دیدند چه اتفاقی افتاد و چطور سر ما را بریدند. کل بینندگان تلویزیونی، کارشناسان و تماشاگران متوجه شدند که پنالتی برای ما اتفاق افتاد، غیر از داور وسط و داور پشت دروازه که در یک متری صحنه بود. واقعا جای سوال است که چطور آن صحنه واضح را پنالتی نگرفتند و در سرنوشت ما تاثیر گذاشتند.

گرامی درباره اینکه سایپا یکی از گزینه‌های سقوط است، ابراز کرد: به هیچ عنوان این حرف را قبول ندارم. بازی‌هایی که ما ارائه می‌کنیم، کمتر در لیگ برتر اتفاق می‌افتد. ما از نظر فنی هیچ‌مشکلی نداریم و فقط بدشانس هستیم و از موقعیت‌ها استفاده نمی‌کنیم. سقوط سایپا یک شوخی است و مطمئن باشید به رده‌های بالاتر صعود خواهیم کرد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋