دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واکنش بایرن مونیخ به تقابل با PSG در یک چهارم CL

واکنش بایرن مونیخ به تقابل با PSG در یک چهارم CL

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، به قرعه این تیم پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش، لحظاتی پیش مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پایان یافت و مشخص شد که تیم‌های حاضر در این دور از مسابقات با چه حریفانی روبرو خواهند شد؛ جایی که شاهد چهار بازی فوق العاده جذاب خواهیم بود.

اما یکی از جذاب ترین قرعه ها به تقابل دو تیم بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بر می‌گردد. دو تیم آخرین بار در فینال فصل گذشته چمپیونزلیگ رو در روی یکدیگر قرار گرفته بودند که در آن مسابقه بایرن مونیخ بود که توانست با تک گل ستاره فرانسوی خود یعنی کینگزلی کومان به پیروزی دست پیدا کند و صاحب مهمترین جام فوتبال اروپا شود.

واکنش بایرن مونیخ به تقابل با PSG در یک چهارم CL

در همین ارتباط حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، به برخورد این تیم با پاری‌سن‌ژرمن در مرحله یک چهارم واکنش نشان داده و می‌گوید: " پاری سن ژرمن مائوریسیو پوچتینو را به عنوان سرمربی جدید خود دارد. آنها بازیکنان فوق‌العاده ای در اختیار دارند. با وجود امباپه، پاری سن ژرمن بازیکنی را در ترکیب خود می بیند که همه چیز دارد و البته بسیار خطرناک است."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋