دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

دوست دارم در فینال با پورتو بازی کنیم نه یک چهارم

دوست دارم در فینال با پورتو بازی کنیم نه یک چهارم

دیه گو ژوتا:؛ دوست دارم در فینال با پورتو بازی کنیم نه یک چهارم؛ دیه گو ژوتا، ستاره پرتغالی لیورپول، تمایلی به برخورد این تیم با پورتو در مرحله یک چهارم نهایی ندارد.

به گزارش ورزش، ساعاتی دیگر قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به شکل رسمی برگزار خواهد شد و تیم‌های حاضر در این مرحله حریفان خود را خواهند شناخت. در این بین بسیاری معتقد هستند که پورتو می‌تواند قرعه ایده‌آلی برای دیگر تیم ها تلقی شود اما ستاره لیورپول از برخورد با این تیم در مرحله یک چهارم نهایی استقبال نمی کند.

دوست دارم در فینال با پورتو بازی کنیم نه یک چهارم

دیه گو ژوتا که خودش پیش از این سابقه حضور در پورتو را در کارنامه داشت در این باره گفت: " راستش را بخواهید نه. فکر نمی کنم که دوست داشته باشم در این مرحله با آنها برخورد کنیم. اگر چه فکر می‌کنم لیورپول پیش از این موفق شده در مرحله حذفی پورتو را شکست دهد اما این یک بازی بسیار احساسی و پیچیده برای من تلقی می شود و ترجیح می دهم با تیم دیگری روبرو شویم. اما در مسابقه فینال بله من از آن استقبال خواهد کرد."

آرزوی فتح لیگ قهرمانان اروپا: " من از کودکی این رویا را در سر داشتم. اگرچه من پیش از این با پورتو در این رقابت‌ها شرکت کرده بودم اما مشخص است که شما در باشگاهی مانند لیورپول همان آرزوها را در سر ندارید که در پورتو داشته اید. در لیگ قهرمانان اروپا هر اتفاقی ممکن است رخ دهد چرا که این یک رقابت حذفی است. بدیهی است که تمام توجه ما به این رقابت‌ها معطوف شده است."

دوست دارم در فینال با پورتو بازی کنیم نه یک چهارم

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋