دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خداحافظی ضارب هازارد با اینستاگرام و توئیتر

خداحافظی ضارب هازارد با اینستاگرام و توئیتر

توماس مونیه که نوامبر 2019 ادن هازارد هموطنش را به شدت مصدوم کرد، مجبور به خداحافظی از شبکه های اجتماعی شده است.

به گزارش ورزش، به نقل از آاس، ادن هازارد تابستان 2019 و با قراردادی 100 + 30 میلیون یورویی از چلسی به رئال پیوست. شروع او خوب نبود ولی پس از یک دوره بدنسازی توانست به روزهای اوجش برگردد و چند هفته همان ادن هازارد سابق شده بود که در جریان بازی برگشت رئال و پی اس جی در دور گروهی لیگ قهرمانان 20-2019، توسط توماس مونیه به شدت مصدوم شد.

خداحافظی ضارب هازارد با اینستاگرام و توئیتر

هازارد زمین را ترک کرد و سه ماه بعد برابر لوانته به میادین برگشت اما بار دیگر مصدوم شد و این بار تن به جراحی داد. اوضاع برای هازارد پس از آن مصدومیت بسیار پیچیده شد و دیگر نتوانسته برای رئال نمایش های خوبی ارائه دهد. او 9 بار دیگر هم مصدوم شده و فصل 21-2020 را نیز به احتمال زیاد از دست خواهد داد.

خداحافظی ضارب هازارد با اینستاگرام و توئیتر

توماس مونیه که در تیم ملی بلژیک با هازارد هم تیمی است، پس از مصدوم کردن او پیام های تهدیدآمیز زیادی دریافت کرد. بسیاری معتقدند همان مصدومیت باعث شده تا هازارد دیگر نتواند در زمین فوتبال بدرخشد و مونیه را مقصر می دانند. پیام های تهدید آمیز در تمام ماه های اخیر ادامه داشت تا اینکه مونیه مجبور شده حساب های توئیتر و اینستاگرامش را ببندد و به این وسیله از شر پیام های خطرناک رها شود.

خداحافظی ضارب هازارد با اینستاگرام و توئیتر

مونیه که اکنون برای دورتموند بازی می کند، در مصاحبه با یک شبکه بلژیکی گفته بود:« مرتب تهدید می شوم ولی واقعیت این است که من ادن را مصدوم نکردم و او بود که خودش را به من زد! من هرگز سعی نمی کنم به بازیکنی در میدان آسیب بزنم؛ چه برسد که بازیکن، نامش ادن هازارد باشد.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋