دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کلوپ: دوست دارم به کسب سهمیه خوشبین باشم اما .

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از طریق لیگ برتر را امری دشوار و تقریباً غیر ممکن برای تیمش تلقی می‌کند.

کلوپ: دوست دارم به کسب سهمیه خوشبین باشم اما .

به گزارش ورزش، قرمزهای آنفیلد فصل گذشته بعد از 30 سال به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس دست یافتند اما در این فصل اوضاع هرگز برای آنها خوب پیش نرفته و حتی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط تیم یورگن کلوپ بسیار دشوار به نظر می رسد؛ موضوعی که خود سرمربی آلمانی نیز به آن اشاره کرده است.

یورگن کلوپ گفت: " معمولاً حریفان برای گل زدن نیازی به ایجاد موقعیت‌های زیاد ندارند چرا که ما اشتباهات عجیبی انجام می‌دهیم. از طرف دیگر موقعیت‌های گل زیادی خلق می‌کنیم و از این لحاظ بعد از منچسترسیتی قرار داریم اما گل‌هایی که به ثمر رسانده ایم با این موقعیت ها فاصله زیادی دارد.

کلوپ: دوست دارم به کسب سهمیه خوشبین باشم اما .

من دوست دارم به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا خوشبین باشم اما با توجه به وضعیت جدول لیگ برتر انگلیس تقریباً این موضوع برای ما چیزی شبیه به غیر ممکن است. به عنوان مثال در تاتنهام گرت بیل دوباره بازی می‌کند و آنها در حال رقابت هستند. علاوه بر این منچسترسیتی و منچستریونایتد فاصله زیادی با دیگر رقبا دارند. چلسی در حال پیشرفت است و  به این دلایل رسیدن به لیگ قهرمانان از طریق لیگ بسیار دشوار است. ما می دانیم که با این میزان از مصدومیت ها خیلی دشوار می توانید با کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار باشید."

کلوپ: دوست دارم به کسب سهمیه خوشبین باشم اما .

کلوپ در ادامه گفت: " نرسیدن به لیگ قهرمانان اروپا به معنای یک ضرر مالی بزرگ است. در اینجا همه ما به یکدیگر اعتماد داریم و هیچ کسی عملکرد دیگری را زیر سوال می برد. ما شرایط خود را پذیرفته ایم و به جنگیدن و تلاش ادامه می دهیم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋