دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سفر نایب رئیس فدراسیون فوتبال به سیرجان

سفر نایب رئیس فدراسیون فوتبال به سیرجان

برای تماشای هفته پایانی لیگ برتر فوتبال زنان؛ سفر نایب رئیس فدراسیون فوتبال به سیرجان؛ با توجه به برگزاری دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر فوتبال زنان، نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال در حال سفر به سیرجان است تا خود را به تماشای تقابل حساس هفته پایانی برساند.

به گزارش ورزش از ساعت 13 هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان با انجام دو مسابقه پیگیری می‌شود که در حساس‌ترین مسابقه امروز تیم شهرداری سیرجان مدعی نخست کسب قهرمانی در خانه پذیرای سپاهان اصفهان خواهد بود؛ سیرجانی‌ها با کسب یک پیروزی و یا حتی تساوی می‌توانند عنوان قهرمانی را برای دومین بار از آن خود کنند. البته شکست سبزپوشان سیرجانی مقابل سپاهان می‌تواند تیم مدعی شهرداری بم را که امروز مقابل وچان به میدان می‌رود و پرافتخارترین تیم فوتبال زنان به شمار می‌رود، به هشتمین قهرمانی امیدوار کند.

سیده شهره موسوی نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال نیز صبح امروز با حضور در هیات فوتبال کرمان جلسه‌ای با مسئولان و مربیان شاخص استان کرمان داشت و سپس راهی سیرجان شد تا از نزدیک نظاره‌گر تقابل حساس شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان باشد؛ او هفته گذشته نیز در لیگ برتر فوتسال زنان و تقابل مهم ساپیا و ملی‌حفاری اهواز حاضر شده بود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋