دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کیائر در تیم اشتباهی، اما شهر درست بازی می کند

کریستین اریکسن:؛ کیائر در تیم اشتباهی، اما شهر درست بازی می‌کند!؛ کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی اینتر، در مورد سیمون کیائر، هموطنش که در میلان بازی می کند، صحبت کرده است.

کیائر در تیم اشتباهی، اما شهر درست بازی می‌کند

به گزارش ورزش، ستاره سابق تاتنهام در یک مصاحبه تلویزیونی راجع به زندگی اش در ایتالیا صحبت کرد و با اشاره به روزهای سختی که در این فصل در اینتر پشت سر گذاشته است، گفت که با وجود همه فراز و نشیب ها قصد فرار کردن از ایتالیا را نداشته است.

کریستین اریکسن به شوخی در مورد سیمون کیائر گفت" "او به من خیلی کمک کرده است، اما متاسفانه باری تیم اشتباهی بازی می کند."

 

کیائر در تیم اشتباهی، اما شهر درست بازی می‌کند

 

او گفت: "وقتی تازه به ایتالیا آمده بودم کیائر خیلی به من کمک کرد، اما خب مشخص است که او در تیم اشتباه بازی می کند. اما باز جای شکرش باقی است که شهر را درست انتخاب کرده است!

من برای مدتی طولانی با او بازی کرده ام و او را روی زمین چمن و یا خارج از زمین خیلی خوب می شناسم. او به من کمک کرد تا در ایتالیا جا بیافتم.

من خیلی چیزها را به زبان ایتالیایی می فهمم و دانستن زبان به من کمک می کند که متوجه شوم سرمربی از من چه می خواهد.

صادقانه بگویم که زیاد روی زبان ایتالیایی ام کار نکرده ام. فصل 21-2020 به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و من هم فرزند کوچکی در خانه دارم. مجبور بودم که چندین تعهد جداگانه خود را مدیریت کنم و به همه کارها برسم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋