دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

شروع رسمی مربیگری جباری در لیگ برتر

شروع رسمی مربیگری جباری در لیگ برتر

مجتبی جباری که دیروز با لباس شخصی در تمرین نساجی حاضر شده بود امروز به نظر می رسد با لباس ورزشی در تمرین این تیم حاضر خواهد شد.

به گزارش ورزش، صحبت هایی که دیروز محتبی جباری و ساکت الهامی در حاشیه تمرین نساجی با هم داشتند موفقیت آمیز بوده و ظاهر امر قرار است بازیکن سابق استقلال از امروز به طور رسمی به کادر فنی تیم مازنی اضافه شود. مجتبی جباری در ابتدای فصل بارها وبارها با لباس شخصی در تمرین تیم ماشین سازی حاضر شده بود و این به خاطر رفاقت با وحید بیاتلو مربی جوان و ابتدای فصل ماشین سازی بود اما این حضور هیچ گاه رسمی و منجر به عقد قرارداد با ماشین سازی نشد. 

مجتبی جباری در سال های اخیر در کلاس های مربیگری و هم چنین پژوهشی شرکت کرده اما هنوز مربیگری را استارت نزده است و حضور او در نساجی شروع رسمی مربیگری اش در لیگ برتر خواهد بود. پیش تر و در زمان مربیگری شفر مجتبی جباری نشستی با مربی آلمانی برای حضور در کادر فنی استقلال داشت اما مقدمات حضور وی در کادر فنی تیم آبی از سوی مدیران باشگاه مهیا نشد. 

نساجی با ساکت الهامی در لیگ برتر برای بقاء در جدول بازی ها تلاش می کند و پیشنهاد وی برای حضور مجتبی جباری در کادر فنی تیم نساجی با استقبال مدیران این باشگاه مواجه شده است. نساجی بعد از شکست سایپا در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی امیدوار است نتیجه گیری در لیگ برتر را بعد از هفته ها آغاز کند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋