دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حالا بازی در آنفیلد برای حریفان کوچک ساده تر شده

حالا بازی در آنفیلد برای حریفان کوچک ساده تر شده

ژردان شقیری:؛ حالا بازی در آنفیلد برای حریفان کوچک ساده تر شده؛ ژردان شقیری، ستاره سوئیسی لیورپول، معتقد است عدم حضور تماشاگران در آنفیلد یک برگ برنده برای حریفان این تیم محسوب می‌شود.

به گزارش ورزش، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس این روزها وضعیت خوبی را در این رقابت ها تجربه نمی کند. لیورپول در این فصل با 9 شکست و 7 تساوی روبرو شده و همین موضوع فاصله 28 امتیازی بین آنها و تیم صدرنشین یعنی منچسترسیتی ایجاد کرده است.

حالا بازی در آنفیلد برای حریفان کوچک ساده تر شده

شش مورد از شکست های لیورپول در این فصل در ورزشگاه خانگی این تیم یعنی آنفیلد رقم خورده است؛ استادیومی که تا پیش از این یک کابوس برای هر حریفی به شمار می‌آمد اما اکنون اینگونه نیست و ژردان شقیری معتقد است که عدم حضور تماشاگران در این مسئله تاثیر گذار بوده است.

شقیری در این باره گفت: " همه می دانند که هواداران چگونه ما را تهییج می‌کنند. همه می‌دانند که در چه تعداد بازی‌های زیادی هنگام دریافت یک گل به مسابقه برگشته ایم. اما اکنون برای تیم‌های کوچک آمدن به آنفیلد بدون حضور تماشاگران آسان‌تر شده است. شما می‌توانید این موضوع را در بسیاری جهات و خیلی از بازی ها مشاهده کنید. در واقع حالا تیم های کوچکتر شانس بیشتری دارند.

حالا بازی در آنفیلد برای حریفان کوچک ساده تر شده

ما در تلاش هستیم. فقط باید عملکرد خود را بهبود ببخشیم و سپس مطمئن هستم که می توانیم دوباره موفق شویم. ما باید مثبت اندیش بمانیم و سخت کار کنیم. این باشگاه باید موفق باشد. باید در صدر باشد. ما با هم خیلی صحبت می کنیم و مربی راهنمایی های صحیحی به ما می دهد. من نمی خواهم به همه آنچه در رختکن ما گفته می شود اشاره کنم اما ما خیلی صحبت می کنیم و می دانیم که باید قوی تر برگردیم و آنچه را که او می خواهد انجام بدهیم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋