دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مشکلات مالی عدیده در گل ریحان

مشکلات مالی عدیده در گل ریحان

سرپرست گل ریحان از مشکلات مالی این تیم حرف می‌زند.

به گزارش ورزش، تیم گل ریحان شرایط جالبی در لیگ دسته یک ندارد. این تیم در حال حاضر با 14 امتیاز در رتبه هفدهم جدول رده بندی قرار دارد. کسب تنها 3 برد و متحمل شدن 9 باخت در 17 مسابقه روندی است که در صورت عدم تغییر آن، باید شاهد سقوط گل ریحان به دسته دو باشیم. این تیم 4 هفته از آخرین پیروزی اش می گذرد با مشکلات مالی عدیده ای هم مواجه است که روی عملکرد فنی اش نیز تاثیر بسیاری دارد.

مجید دو دانگه، سرپرست گل ریحان درباره وضعیت این تیم به خبرنگار ورزش گفت: امیدوارم نیم فصل دوم تیم قدرتمندی را روانه میدان کنیم و برای این کار تمام تلاشمان را انجام می دهیم. باید تیم را در لیگ یک حفظ کنیم زیرا این تیم امید جوان های کرج است و پله ای است برای ترقی بازیکنان جوان بومی بو غیر بومی.

او در مورد مشکلات مالی ادامه داد: بچه ها دریافتی خیلی کمی داشتند و واقعا دارند غیرت می گذارند. مشکلات مالی به حدی است که ما قبل از بازی ها نمی توانیم به اردو برویم و در هتل اقامت داشته باشیم و همان روز بازی بچه ها دور هم جمع می‌شوند که این موضوع برای یک تیم لیگ یکی اصلا خوب نیست و امیدوارم با تدابیر مسئولین این مشکلات حل شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋